Rollenbank / dyno-run verslagen

Pendragon

Forumguru
Ik denk een uur of elf, half 12. Ik denk dat tvs even uit moet leggen waarom mijn uitdraai zo is en misschien kunnen ze ook vertellen waarom het koppel zo is.
 

LT83

Forumguru
Dan zat er geen uur tussen die van jou en mij, ik was volgens mij als 4e aan de beurt.
Neem het niet verkeerd op maar ik ben ook niet heel erg onder de indruk van jouw uitdraai.
Wat voor brandstof had je in de tank?
 

Pendragon

Forumguru
@MexxT kun jij misschien uitleggen waarom mijn uitdraai zo is zoals hij is? Ik heb er ook nog eens goed naar gekeken en vind hem ook wel wat raar. Zeker het koppel is gek. Dat de PK's zijn blijven steken op 145 kwam mede omdat jullie zeiden dat mijn euro98 niet de 'echte' euro98 zou zijn. Als ik bij JD kijk naar wat ze met koppel krijgen bij een 1.4TSi dan zit daar wel een aardig verschil in. Bij mij is het nu 248, bij JD 270.
 

andrehj

Forumguru
Ik gok op JD, of ben jij afgelopen zaterdag door TVS voorzien van wat extra pk's? (Sorry, heb niet alles zelf gezien).
 
De mijne gaat aan het eind van het jaar op de bank. Als ik de uitdraai heb post ik hem ook wel hier, zal mijn erg benieuwen wat die doet :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Was er misschien ook een 1.2 TSI op de bank, ben wel benieuwd naar die torretjes.
@nounou is met zijn VW Jetta 1.2 TSI op de bank geweest, maar heeft geen run kunnen maken, omdat er geen ESP off knop aanwezig was in zijn auto :( de electronica greep dus continu in helaas..... verder geen 1.2's op de bank geweest helaas.
 

Antera

Donateur
Mijn uitdraai(en) zoals mensen wilde eerst van JD ( om te vergelijken)

h856.jpg



Bij TVS

hze8.png
 

andrehj

Forumguru
Dat wou ik ook maar zeggen, ik vind de twee metingen zeer dicht bij elkaar liggen. Ik had de verschillen wel wat hoger verwacht. Dit geeft mij weer wat meer vertrouwen in de meetnauwkeurigheid van zo'n rollenbank.:thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan