BMW 135I coupe

Vandaag paar kleine aanpassingen gedaan voor @koreaan en natuurlijk zelf even een stukje mogen rijden! Toch wel erg pittig!! dacht dat de rs met 311 pk snel was maar de bmw is toch wel een behoorlijk stuk sneller! Leuke ervaring, echte rijders auto!
 

koreaan

Forumguru
Ik ben niet heel erg geïnteresseerd in 0-100 sprints, de auto/koppeling etc. hebben het zwaar te verduren, echter gisteren toch een 0-100 sprintje getrokken met passagier @Harry RS . Tijden hebben we niet geklokt snel gaat het wel. Vanaf 2500 toeren heeft de auto volledige grip in de 1ste versnelling en haal je de 100 met gemak in de 2de versnelling.ik had niet verwacht de banden grip zouden houden de Pirelli p zero doen het beter dan verwacht. Heeft het zin zo'n sprintje nee, leuk ja!

Niet te vaak doen
 

Thokozanoah

Forumguru
Hi Marcel,

vrouwlief en ik zijn erg tevree rijdt en klinkt heerlijk! De auto heeft zeker genoeg pk's, even sparen en dan andere downpipes wil toch de 400 passeren :)
Blijft mooi om een doel voor ogen te hebben!
Moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis om iets moois voor de deur te hebben staan waar ik mee kan pronken en waar ik mijn centen aan kwijt kan:jaja: Maar wie weet wat de toekomst brengt........
 

koreaan

Forumguru
Blijft mooi om een doel voor ogen te hebben!
Moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis om iets moois voor de deur te hebben staan waar ik mee kan pronken en waar ik mijn centen aan kwijt kan:jaja: Maar wie weet wat de toekomst brengt........

Ja ik begrijp het gevoel, maar je houdt een centen in de portomonee. Als de diffusor binnen is dan is het voorlopig echt welletjes. Je doet altijd meer dan gepland, tuning + intercooler, catback, koplampen, led-lampen, diffusor en andere velgen. Heb nog een doel de 300 km/u halen, ik denk dat het met de huidige setup wel lukt met 102 in de tank en alleen.
 
Bovenaan Onderaan