Nog een skoda erbij!

achbrouwer

Forumguru
Mooie S2 Combi
Zie de foto's dat je deze bij Mazeland gekocht hebt.
hier aantal jaren terug een seat vario 110 PK TDI gekocht
Bleek achteraf koppakking lekt te hebben.
Prima en zonder nonsens opgelost

veel veilige kilometers
 

kansberg

Forumguru
Welkom met je Skoda der Skoda's want dat mag je een dergelijke uitvoering best noemen, daar ga je veel plezier aan beleven, evenals aan dit forum!

Oh ja, we zijn dol op Camera.png ;)
 

Blackokkie2

Forumguru
Mooie wagen hoor, niet mijn kleur maar dat is iets persoonlijks. En van anderen hier op het forum zal je wel te horen krijgen dat 18 inch toch wel het minimum is.:D
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Marco, fraaie auto al vind de kleur van de velgen iets minder bij de lichte lakkleur die je hebt. Als je wat meer respons van het gaspedaal wil: kijk een in het topic van @Corné de Kluijver, en hoe zijn Superb met 3.6 blok vooruit wil (hier op het forum en op Youtube zijn wel filmpjes te vinden).

Wat de activiteit van het forum betreft: het Volvoforum is toch ook redelijk actief, of is dat alleen het V70/850 forum dat behoorlijk actief is?
 

error404

Senior Member
Ik heb de auto van Corne voorbij zien komen. Mooie auto helemaal getuned. Heb begrepen dat de automaat software aangepast kan worden. Vind het nog niet storend genoeg om er wat aan te veranderen. Het viel me in ieder geval op, net als hij een seconde erover "na denkt" als je het gas in trapt. Om vervolgens met een hoop kabaal verder te gaan. Er zit nog garantie op dus ga niet aan de auto rommelen.

Het kleurtje is inderdaad smaak gevoelig kan ik me helemaal voorstellen, ik moet bij de eerste keer ook even een beetje "wennen"

Het volvo forum is inderdaad ook een aanrader als je een volvo hebt, zitten ook een hoop actieve gebruikers bij.
 

Cordoba

Forumguru
@error404 Het storend zijn van te late reactie van de DSG, is niet de belangrijkste reden om de schakelpunten (toerentallen) aan te passen. Een belangrijke reden om aan te passen is niet zozeer het prettiger en beter rijden, maar ook het voorkomen van vroegtijdige slijtage van de 2e koppeling (moet je even het betreffende DSG-topic voor nalezen op het forum). Dat de verschillende drive-modes met die aanpassing ook een veel beter bruikbare mode opleverden.
 

Ridley

Forumguru
Welkom @error404, ik zie dat je de auto bij mij om de hoek hebt gekocht. Heeft toch nog een tijdje op een liefhebber staan wachten. Wel een heel mooi exemplaar! Veel plezierige km's gewenst
 

error404

Senior Member
@Ridley, hij stond inderdaad al een paar maanden te koop. Ze hadden net de prijs wat laten zakken en dat heeft me over de streep gehaald om deze te kiezen.

Gisteren een bluetooth carkit laten plaatsen. Normaal vind ik het wel leuk om dat soort zaken zelf te doen maar had het deze keer laten doen. Wel blij dat ik daarvoor gekozen heb. Er moest heel wat losgehaald worden de man was in een half uurtje klaar. (had mij minstens een halve zaterdag gekost :D) Verder moest het scherm boven het stuur via een kabel en de pc gekoppeld worden aan de auto en dat spul heb ik in sowieso niet. Als iemand nog adresje zoekt, stuur me maar een PM, ik kan 'm aanbevelen in omg. Apeldoorn.
 
Bovenaan Onderaan