Yeti pech

Joske

Forumguru
@Zespri: Gewoon booeeh!!! zeggen.
Shotgun-barrels-and-shooter-via-Shutterstock-615x345.jpg



dit maakt meer indruk denk ik Joop! :laugh:
 
Vorige week voor het eerst in ruim 5 jaar (Yeti is van april 2010) een eerste reparatie gehad bij 45.000 km. Behalve de kettingwissel en update die onder garantie is uitgevoerd is dit de eerste die ikzelf moet betalen.
Ook onze yeti viel in de noodmodus en liep op drie cilinders. Ik werd gewaarschuwd door drie oranje lampjes. 's morgens de auto naar de garage gebracht. 's middags weer op kunnen halen met een rekening van €385. Het bleek de bobine en een nieuwe bougiekabelset die geoxideerd was en de storing veroorzaakte. Rijdt nu weer als vanouds als een zonnetje.
Als het hierbij blijft ben ik dik tevreden. Ook de service van garage van den Udenhout in Eindhoven was prima. (voorheen Verdaat)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn yeti van 2010. Bekend probleem met die kabels. Als ik me goed herinner, zei de WW man dat het altijd dezelfde kabel was, die dan oververhit raakte (dacht ik)
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Ik heb mij Yeti bij een vriend in onderhoud, mijn Yeti hield af en toe in bij accelereren. Hij concludeerde dat de bobine van een van de cilinders kapot was. Voor ik meen 80 euro een nieuwe gekocht en gemonteerd, hij loopt weer als een zonnetje
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MeuSkoda

Actief lid
Er is toch maar 1 bobine voor 4 cilinders? Bij mij is 1 van de 4 bougiekabels de mantel iets beschadigd, dus wil deze vervangen...eventueel preventief alle 4, maar wil wel goede kabels monteren en niet met vissmaak...:stop:
 
Bovenaan Onderaan