My 2016?

Frank C

Forumguru
Ben benieuwd of bestaande rijders dan ook kunnen updaten, zou het verwelkomen. Bij de nwe Superb is het een betaalde optie.
 

valderrama

Senior Member
Ik hoop zeer op smartlink voor Carplay in de nieuwe O3! Mijn auto wordt vermoedelijk begin komende week daadwerkelijk besteld.
 

remcee

Lid
Ik wacht bewust met bestellen tot dat de nieuwe prijslijst is vrijgegeven om evt de opties hiervoor aan te vinken. CarPlay it is! En hoop op online diensten.
 

doncalitri1984

Forumguru
Ik was vandaag bij de skoda stand op de AutoRai. Niets meer bekend dan al hier. Hoorde wel iets dat vanaf de euro6 emissie norm banden/velgen maat invloed gaat hebben op bijtellingspercentage.
 

valderrama

Senior Member
De huidige motor stoot toch iets van 99 uit. En vanaf 110 kom je in 25% als ik me niet vergis.

Stel dat je 18inch uit het boekje er onder laat zetten af fabriek... andere banden gaan toch nooit voor 11 meer uitstoot zorgen?
 

doncalitri1984

Forumguru
De verwachting is ook gewoon 20% (ook met 18 inch). Maar zeker geen 14% zoals vorig jaar (wat vele hoopte) - ook niet met 16 inch.
 

valderrama

Senior Member
Als de 1.6tdi greentech met 18inch en een pano schuif-/kanteldak maar 20% blijft. Op 14% had ik al niet meer gerekend.

Blijft wel bijzonder dat het nog steeds niet 100% duidelijk is wat je nu krijgt en wat het gaat kosten als je de afgelopen weken bijvoorbeeld een EBL hebt besteld...
 

Roord

Lid
Mij is op de RAI verteld dat 18" wel 20% blijft (gat qua CO2 uitstoot is te groot om een gevaar te vormen) maar dat de bpm bij 18/19" bandenmaat wel stijgt en daarmee ook de fiscale waarde van je auto.

Hoeveel konden ze me niet vertellen daar, maar van andere MY2016 wijzigingen konden ze ook niet veel vertellen. Wel dachten ze dat de 5 bak vervangen zou worden door een 6 bak. Zou mooi zijn natuurlijk!
 
Bovenaan Onderaan