Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Joske

Forumguru
Combi Corné?


dan toch een family-car op de oprit? :deuk:

en begin nu niet weer over die ledlichten die je enkel op de Superb sedan kon krijgen é, want ik geloof dat niet meer hoor :maakmegek:




;) ;) ;)

ben benieuwd naar de onderhandelingen bij Rijnwoud! :thumbsup:
 

Noord26

Forumguru
Zaterdag aanstaande even naar Rijnwoud in Rotterdam om een offerte voor de Faab 3 te laten maken, ben benieuwd wat daar uit gaat komen........ Hopelijk volgend jaar een nieuw forumlid er bij in de vorm van mijn wederhelft ;)

Hmmm... Zitten we nu alweer tegen de einde-jaars-knallers in R'dam?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Jup.. hij maakt er een s van ipv een f..

Tsja, die automatische correctie of aanvulling heb ik overal maar uitgeschakeld (telefoon, tablet, computers).

Wéér zo'n gadget die meende namens mij beslissingen te moeten nemen en dat dan in minstens eenderde van de gevallen niet goed deed, waardoor ik veel meer energie verspilde aan het checken van de checker dan nodig is voor het checken van mezelf.
Simpele remedie: weg ermee... :pardon:
 

ertromp

Forumguru
Nu alleen de 1.8TSI er in gelepeld en een set Xenon verlichting met AFS er bij en de Faab 3 wordt wel heel interessant :D
 

Noord26

Forumguru
De uitvoering zoals @ertromp die voorspiegeld zien velen wel zitten, maar als je prijzen bekijkt van de duurste uitvoering (1.2 TSI-tje) en wat er dan allemaal op en aan zit (of juist niet) gaat het echt te duur worden tov andere auto's hoor. Dan moet je echt een hele groene bril ophebben om toch voor Skoda te kiezen.

Het klinkt allemaal een beetje negatief. Maar veel auto voor je geld is toch echt wel beter geweest hoor bij Skoda in het verleden.
 
Bovenaan Onderaan