Uitlaat Rubbers / Ophanging

Tjarco

Lid
Hahah wat een reacties weer, pachtig dit forum (-:

@kansberg ok dat zijn dan andere die er nu onder zitten, dat zijn grote ronde elastieken die erg uitgelubberd en -gedroogd zijn. Als ik je goed begrijp heb ik dus drie verschillende nodig om het 'origineel' te doen, mits mijn uitlaat nog origineel is..

@Desperado toen ik onder mn auto was gekropen kon ik mèt weinig krachtsinspanning de uitlaat bij het linkerachterwiel tegen een onderdeel wat iets mèt het wiel/aandrijving/rem/idontknow aanzwengelen en daarmee hetzelfde kloenk-geluid reproduceren.

@Cordoba dank, weet niet of ik hier reclame mag maken, wil alleen poneren dat als ik dit in 2 minuten heb gemaakt wat zou ik dan grafisch voor jou kunnen betekenen in een uur ;)

Brezan? Wel in Barendrecht en Werkendam, maar niet in Dordt? Ik was getipt om eens naar ADL in Dordrecht te gaan...
 

kansberg

Forumguru
@Tjarco : Klopt, als je het precies wilt doen zoals Skoda het bedacht heeft, heb je die drie rubbers nodig. Helaas, in Dordrecht geen Brezan.
 

EdK

Forumguru
Ja het lezen hier heeft meer tijd gekost......

Zonde eigenlijk, had je kunnen benutten om de binnenkant uit te zuigen.....:deuk::dankje::cheers:
 
Bovenaan Onderaan