Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

LdN

Forumguru
Heb enige tijd geleden op hun site eens iets gelezen over een aanstaande verhuizing naar een groter pand, ze hadden ook
flink wat aanbiedingen toen.
Mogelijk is dat de oorzaak.
 

CDK

Forumguru
@LdN, niet prettig om daar last van te hebben, maar zou wel de reden kunnen zijn, laten we niet vergeten dat het er in CZ (nog steeds) iets anders aan toe gaat als in NL. Ik verwacht dat het alsnog opgelost gaat worden! Zelf heb ik ook 2 keer iets te weinig en 1 keer iets verkeerds geleverd gekregen wat keurig opgelost is, 3 keer een nalevering en wat verkeerd was mocht ik houden omdat het voor superskoda meer zou kosten om het weer te laten ophalen en naar CZ te vervoeren.
 

mkmons

Actief lid
Nog een nieuwe ervaring van mijzelf: één van de led dagrijlichten die ik in april had gekocht is nu al stuk. Eén mailtje en ik krijg nu een nieuwe opgestuurd.
 

dirkkroneman

Forumguru
Dear customers,

we would like to inform you about our SUMMER SALE with 20% discount on anything !!

This discount will be valid from today 29/8 till 1/9 ONLY !!

Enjoy...

your still growing SUPERSKODA.COM team

En weer korting! Doe er je voordeel mee ;)
 

Joske

Forumguru
ik wou de instaplijsten beschermen op superskoda.. vraag ik voor de aardigheid bij aflevering van mijn auto wat dat kost bij hun...


is dat toch wel verdorie 3 euro goedkoper dan superskoda zeker ;)

loont om toch de dealerprijzen soms eens op te vragen
 

Octavia32

Forumguru
Nou ja ik weet inmiddels dat de combi mistlamp met DRL bij dealer per stuk €120 kost daar bij superskoda kan ik een heel setje halen voor € 114,95 exclusief de huidige korting
 
Bovenaan Onderaan