Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

ReDeMaTy

Senior Member
Vorige week zaterdag besteld en afgelopen woensdag thuis bezorgd, super:tegek:

Kofferbakverlichting voor: IMG_1127.JPG

kofferbakverlichting na: IMG_1129.JPG

Kenteken verlichting voor: IMG_1132.jpg

Kenteken verlichting na: IMG_1137.jpg

Wat geeft dat een bak licht zeg die led's:thumbsup:
 

ReDeMaTy

Senior Member
@Corné de Kluijver Ben er erg tevreden over. Heb vaak voor diverse bouwplaatsen materialen bij me. Voorheen was het dan altijd de zaklantaarn of lampje van de mobiel erbij. Nu hoeft dat echt niet meer :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Nope exterieur is full led, maar interieur is alleen diffuse led verlichting, de rest zijn gloeipitten.
Tsjjjjjjjjj en ik altijd gedacht hebben dat je die zonnebril droeg vanwege de felle ledverlichting in het interieur.....
Man man je loopt nu toch wel ergggggg achter hoor.....
 

Rallye

Forumguru
LED-verlichting in de kofferbak is echt fijn, zeker in combinatie met het "zwarte gat" dat de dubbele bodem is met normale verlichting. Sinterklaas vond het eerst een vreemd item op zijn lijstje, maar ook mijn vrouw is er nu erg blij mee!
 

Joske

Forumguru
GEDULDIG wachten op de volgende Superskoda-korting :D

als ik 2014 bekijk hebben ze begin maart korting gegeven, in juni en eind augustus.. ben benieuwd wanneer de volgende er aan komt, mijn wishlist begin nogal vol te geraken ;)
 

newwolf84

Forumguru
Mijn ervaring is ook super goed, vrijdag besteld, bleek ik de verkeerde versie te hebben van de instaplijsten, voor de PFL, direct een mail er achter aangestuurd, maandag een mail van hun kant dat de FL versie er inmiddels ook weer was en dat ze die op de post zouden doen en woensdag middag had ik het pakket al binnen.
En de lijsten passen ook nog eens perfect. !
 

Taffy

Forumguru
Ook ik had n perfecte ervaring. Emblemen + stadsledjes besteld, na 3 dagen de emblemen binnen met n briefje erbij dat de ledjes zouden volgen.
En inderdaad een week later waren ze binnen.
En plug & play en top kwaliteit :jaja::thumbsup:
 

Kim_n

Actief lid
Krijg je bij superskoda een bevestigingsmail? Ik heb gisterenavond een bestelling geplaatst, dadelijk betaald via Paypal . Van paypal heb ik een bevestiging, maar van superskoda zelf niets ?
 

kansberg

Forumguru
Hmmm ik krijg van Superskoda wel altijd een bevestiging:

ZIP: 8161 XS
Country: Netherlands
State/Region: Gelderland
payment option:VISA/MasterCard (PayPal) (Repeat payment via PayPal)
delivery option:GLS (parts 1eur - 199eur)

You have ordered following goods:

WHN: Title: Catalogue number: Producer: additional informations: Quantity: VAT: Unit Price Total price incl. VAT Display the item in shop:
Superb II Combi - 5pcs set of sun/privacy/bug shades S2C-SUNSHD KI-R 1 21% 74.37 € 89.99 € shop
Summary:

Price of ordered goods: 89.99 €
Payment costs: 2.77 €
Shipping costs: 9.99 €
TOTAL PAYMENT: 103.00 €
Order number:47702
Date and time of your order:02.04.2015 18:49:58
Thank you for the realized order, we believe that you will be satisfied with our services!

Further information for you:

Each customer has the right to return the goods without giving reasons within 14 days from its acceptance.

In this case he/she pledges to defray charges connected with delivery of goods to the operator (company TUNING SHOP s.r.o.) .

Right to return the goods is valid provided that the returned goods is unused,complete and packed originally.

In case of your request of order cancellation it proceeds in accord with shopping code which you can find at http://www.superskoda.com, reference Shopping code.

It is possible to settle a claim over the phone number: +420604104105.

Best Regards

TUNING SHOP s.r.o.
Martinicka 987/3
Praha 19700
Tel.: +420604104105
info@superskoda.com
 

Kim_n

Actief lid
Dat is vreemd, ik heb nl hetzelfde besteld voor de O2 en heb geen bevestiging gekregen :arghh:
Ik zie wel net op de site als ik inlog : Goods dispatched, dus ik neem aan dat alles in orde komt:jaja:
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
@Kim_n : Ga er maar vanuit dat het goed komt, 2 á 3 werkdagen levertijd en je hebt de spullen in huis. Het kan maar zo zijn dat je morgen een mail hebt met de tekst:

'Dear customer,

your order has now status - DISPATCHED.

Best Regards

TUNING SHOP s.r.o.
Martinicka 987/3
Praha 19700
Tel.: +420604104105
info@superskoda.com
 
Bovenaan Onderaan