Aftermarket uitlaat op niet RS O3

lugolux78

Forumguru
Ik heb op aandragen van @Antera contact gehad met rvs-uitlaat.nl

Het is mogelijk voor 120 eur om een sierstuk te laten lassen op je bestaande uitlaat eindstuk (2.0 TDI). Zij dragen ook zorg voor een nette uitsparing in de achterbumper (zonder demonteren van de bumper). Diverse designs zijn schijnbaar mogelijk.

Zodra ik mijn bolide heb zal ik dit laten doen. Persoonlijk vind ik het jammer dat je geen decente mooie uitlaat hebt achter op een standaard Octavia.

In het kader van delen en vermenigvuldigen, bij deze!
 

Joske

Forumguru
kwestie van mijn geheugen eens op te frissen.. hoe ziet jouw kont er nu dan uit, zo zonder uitlaat?

(ohja, ik heb het wel degelijk over je auto é...)
 

lugolux78

Forumguru
Naja mijn auto nu heeft wel een kont met uitlaat:

uploadfromtaptalk1396290920352.jpg

Bij de octavia zie je uitlaat dus niet (is weggewerkt achter bumper)
 

Joske

Forumguru
ja neen, die niet é, die Audi zijn mooie kont heb ik ondertussen al 3 keer zien passeren, ik bedoel van een/je O3 é ;)
 

Joske

Forumguru
ik vind het vreemd dat ze de uitlaat weer wegmoffelen bij het/de nieuw(e) model(len). Paar jaren terug was die trend ingezet, bij mijn Faab van 2006 is het zo maar nadien was de trend terug gekeerd dacht ik.. denkende aan mijn O2. Waar de uitlaat wél terug zichtbaar mocht zijn.. en nu lappen ze het weer bij het nieuwe model van de Octa. :arghh:

Vast weer 1 of andere eco(logische)nomische reden zekers..
 

lugolux78

Forumguru
Geen idee. Op de o2 ziet het er netjes chique uit. Ik vind die Kale kont geen porem... Vandaar deze topic. Ben denk ik niet de enige die er zo over denkt (denk ik hahaha)
 

Joske

Forumguru
misschien kan je er nog wel een deal uitslepen met een groepsforumactie ofzo? (nu niet dat €100 zooo veel is voor een uitlaatstuk, ik was minstens even veel kwijt voor dat van mij geïnstalleerd te krijgen.. maar als het goedkoper kan waarom niet é ;) )
 

micky

Forumguru
@lugolux78 , die kont lijkt precies op mijn "oude" A4, alleen was die wit:cool:
Trouwens, die rode remklauwen is dat een gewone accessoire op je nieuwe O3, dat wilde ik namelijk zelf doen, maar als ik het kan bestellen doe ik dat liever..


DSC03165.JPG
 

h dejong

Actief lid
Ik vind juist de uitlaatstukjes van de O2FL (1.8tsi in mijn geval) net niet af.
Ik mis de nette chromen eindstukjes, zoals bij je Audi, die het m.i. Wel afmaken.
 

lugolux78

Forumguru
Van 'n A4 naar 'n octavia?

Yes. Audi is te duur voor wat je hebt. Ondanks s-line uitvoering wel redelijk aangekleed. Maar octavia is gewoon more value for money. En primair doe ik het voor de ruimte. 2 kinderen (in buggy en wandelwagen leeftijd) en een hond doe vragen om een grote mooie auto. De octavia heeft me design technisch erg verrast, een met paar kleine sportieve aanpassingen gewoon een erg goede auto waar je moeiteloos paar jaar mee kan doorbrengen...
 

RefleCs

Forumguru
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Doe je deze aanpassing met prive budget of wordt het in de lease meegepakt?
 

lugolux78

Forumguru
Ik heb stelpost voor aanpassingen van 1350 eur. Hier zijn uit gebruikt tot nu: RS Spoiler 250 eur, splitter 200 eur, remklauwen verf en luchtfilter 100 eur. Kan dus nog wel wat bij en dat is inderdaad deze aanpassing van uitlaat.

[Edit: Afwijkende grill (honinggradstructuur) komt er ook nog bij 150 EUR ;)]
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan