Aftermarket uitlaat op niet RS O3

MarcoO2

Forumguru
Klopt, is inderdaad chroom. WOrdt wel doffer en zwarter na verloop van tijd, zoals je hier goed kunt zien toen ik mijn O2's naast elkaar had staan:

 

lugolux78

Forumguru
Niet bij Diesel. Zie mijn Audi pic aan het begin. 3,5 jaar oud een 175000km... Nog steeds mooi blinkend haha. Roet um vriendelijke isolator
 

lugolux78

Forumguru
niet slecht....wel aan dure kant 600 EUR
Hou het liever bij de normale uitlaat met de dubbele pijp aan linker kant. Krijg ik ook geen gezeur met Leasemij.
Maar thx voor het delen, ik ben soms nog wel wisselvallig hahaha
 
Vind het wel wat hebben eerlijk gezegd aan beide zijde een uitlaat. Zeker als deze netjes met een sparing in de achterbumper wordt gemonteerd :thumbsup:
 

RefleCs

Forumguru
Ik vind de ovale uitlaten niet goed bij de Octavia passen. De auto zelf heeft wat rechtere/strakkere lijnen. Persoonlijk vind ik dat ovale dan uit de toom vallen.
 

micky

Forumguru
@lugolux78 , bedoel je dat je het verfsetje hebt gekocht op internet? ik dacht complete klauwen hahaha, setje kun je ook goed zelf doen hoor, is zo klaar :)
 

micky

Forumguru
ik denk erover om het zelf te doen, ik heb het bij mijn BMW cabrio ook gedaan in het zwart, dus als ik rood wil (weet nog niet zeker) dan kom ik er wel uit :thumbsup:
 

lugolux78

Forumguru
Ik laat het doen. Dealer moet toch de 19" velgjes eronder leggen en dan staat auto op brug.. Hoef ik me niet vier the maken hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

Antera

Donateur
Er zijn ook mat zwarte eindstukken van een golf 7 Kan helaas de afbeelding niet vinden. Etka ligt plat
 

Gieliovd

Forumguru
Ik wil ook wel een uitlaatsierstuk....

0889850-Skoda-Octavia-Combi-1.2-TSI-105-bhp-Greentech-Elegance-2013.jpg


Maar waar monteer ik dat op :tongue:
 

Desperado

Forumguru
Dat probleem heeft de O1 combi dus ook. De achterdemper eindigt een halve meter voor de achterkant van de auto :thumbsdown::cry:
 

lugolux78

Forumguru
Net bij dealer gekeken. Je hebt dus uitsparing nodig. De 2.0TDI eindigt met twee pijpen naar beneden. Stukje wordt afgezaagd en dan door een door rvs-uitlaat.nl gemaakt stuk vervangen en gelast. Lijkt mij dat zij dat echt vaker doen aangezien Jelle eigenaar van het bedrijf aangaf dat het uurtje duurt. Maar goed ik ga het experiment aan en als iemand mee wil, zullen we dan samen gaan?
 
Bovenaan Onderaan