Yeti 1.8TSI gekocht

Rob1.8TSI

Forumguru
Kan iemand mij zeggen of ik bv via een update Nederlands kan toevoegen aan de talen voor het display tussen mijn tellers.
Mijn auto komt uit Duitsland en tussen de verschillende talen staat geen Nederland.
 

Rallye

Forumguru
Volgens mij heb je daar een andere display etc. voor nodig. Precies dit is één van de verschillen tussen mijn vorige (PFL) Octavia II en mijn huidige (FL) Octavia. Lijkt me dus dat het niet via een software update kan, maar dat er hardware-wijzigingen voor nodig zijn.
 

andrehj

Forumguru
Kan iemand mij zeggen of ik bv via een update Nederlands kan toevoegen aan de talen voor het display tussen mijn tellers.
Mijn auto komt uit Duitsland en tussen de verschillende talen staat geen Nederland.
Bij de S2 kun je de Maxidot pas vanaf een bepaald modeljaar (2011 of 2012?) op Nederlands zetten. Dat zal bij de Yeti niet anders zijn. Achteraf updaten gaat volgens mij niet.
 

EdK

Forumguru
mijne heeft ook geen nederlands en is nu met de Yeti Update ( hardware ) wel het geval dat nederlands is te selecteren
Laatst een Rapid Space mee gehad en die had ook de maxidot in het hollands, maar ben zo t engels gewend dat ik hem daar op heb ingesteld....
 

Rob1.8TSI

Forumguru
inderdaad jij hebt daar ook geen rubber. Vind het zo raar dat, als je vanuit de wielkast kijkt, er zo'n opening zit waar modder en zand zich kunnen vangen.
In iedergeval bedankt @EdK.
enne jou auto staat tenminste met zijn wielen op de grond
 

Rob1.8TSI

Forumguru
wacht eens even......
door de schaduw en de zwarte band bijna niet te zien, maar jij hebt wel een rubber zitten op de carrosserie,, op de onderste foto!!! Deze heb ik dus niet!!!!
 

EdK

Forumguru
Dacht t ook en ach om zoveel tijd gooi ik de hogedruk altijd even goed door de wielkasten om vuil en dergelijke te verwijderen.
Maar water naar binnen komt er echt niet door de rubbers heen hoor
 

EdK

Forumguru
Zie het nu ook dat jij die mist...
Maar goed die van mij staat op zijn wielen en misschien dat het hierdoor er niet vanaf kan vallen ??
Maar op zich vreemd dat bij jou die zijn verdwenen want die zitten echt wel goed vast hoor bij mij dmv van kit oid

Dus toch even aankaarten bij je dealer
 

EdK

Forumguru
inderdaad en dus een punt om even te laten repareren !
En is al vanaf dat je deze hebt aangeschaft ??
Want dan hebben ze nog wat te leveren de dealer...
 

EdK

Forumguru
Nogmaals geen dank, en ik kan me zo voorstellen dat vorige eigenaar ze is verloren tijdens een vorstperiode dat ze zijn losgetrokken doordat ze vastgevroren hebben gezeten.
Vandaar dat ik eigenlijk altijd al van begin af aan met autodeuren in vorstperiodes de deur eerst indruk voor ik hem open.
Vraag me niet waarom is meer een automatisme en of het baat heeft in dit geval weet ik ook niet.
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Dat baat zeker @EdK, ben diverse malen met auto's in de winter in Oostenrijk geweest,
heb mijn rubbers eerst in gewreven met vaseline, hetgeen onze jassen niet zo leuk vonden,
je schuurt toch onbewust even langs die ingevette rubbers.
Hierna niets meer gedaan alleen even drukken,
het door condens gevormde ijs breekt dan en de deur gaat gewoon open.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rob1.8TSI

Forumguru
vraagje, ik kan mijn Swing radio verkopen, maar hoe zit het met de code. Uit de gebruiksaanwijzing begrijp ik dat de Swing bij mijn Yeti hoort en dat de code volgens mij is ingegeven in het VSDS.
Kortom hoe kom ik achter de code van mijn Swing?
 
Bovenaan Onderaan