Yes, mijn eigen RS !!!

Witte76

Forumguru
anyway, hier volgt een korte beschrijving van het ombouwen van de coyote-houder samen met de brodit pro-clip.

Wat heb ik besteld?
1. originele coyote-houder, normaal voor op radiatorrooster te plaatsen, van op hun site zelf (verzending gratis)
2. brodit pro-clip vanop deze site : http://www.broditcenter.nl/nl/frontpage/home

Eerst heb ik van de coyote-houder de pennen afgeschroefd (1schroefje).


Dan het vloerplaatje vlak geschuurd


Gaatje geboord midden onderaan brodit-clip en met een nieuw dikker schroefje vastgezet


En ziehier het resultaat


Nu enkel nog de stroomverzorging :yeah:
 

Witte76

Forumguru
Zit met een volgend probleem :
Is er iemand die weet hoe tv-schermpjes te bevestigen voor de kids vanachter?
Een firma misschien wat zoiets kan inbouwen?
Want doordat de sportstoelen 1 geheel zijn gaat het niet anders dan met riempjes en wil niet dat mijn leer beschadigt wordt daardoor.
Iemand nog een ander idee of oplossing?
:pardon:
 

oco1979

Forumguru
Dat ziet er meer dan prachtig uit,je ga er patent moeten op maken ;).
Gemakkelijk zelf te doen ook. :thumbsup:
 

oco1979

Forumguru
Zit met een volgend probleem :
Is er iemand die weet hoe tv-schermpjes te bevestigen voor de kids vanachter?
Een firma misschien wat zoiets kan inbouwen?
Want doordat de sportstoelen 1 geheel zijn gaat het niet anders dan met riempjes en wil niet dat mijn leer beschadigt wordt daardoor.
Iemand nog een ander idee of oplossing?
:pardon:

Ik kan je iemand aanraden die dat doe,is wel in belgie,west-vlaanderen. :bloos:

Je zal er wel in nederland ook vinden die zo iets inbouwen.

Eventueel met beugels werken.

ken foto gezien van je zetel.

Vrees dat deze zal moeten snijden in je leer om schermpjes in te bouwen.

Kan er ook iets opzetten,maar moet het kunnen vastmaken.

Grootscherm in het midden aan de hemel,moet ook vast gemaakt worden.

Je mag het draaien of keren zal toch moeten vast gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:

Witte76

Forumguru
Ik kan je iemand aanraden die dat doe,is wel in belgie,west-vlaanderen. :bloos:

Je zal er wel in nederland ook vinden die zo iets inbouwen.

Eventueel met beugels werken.

ken foto gezien van je zetel.

Vrees dat deze zal moeten snijden in je leer om schermpjes in te bouwen.

Kan er ook iets opzetten,maar moet het kunnen vastmaken.

Grootscherm in het midden aan de hemel,moet ook vast gemaakt worden.

Je mag het draaien of keren zal toch moeten vast gemaakt worden.


Geef dat adres maar door, dan kan ik nog kijken hoe ik het ga doen.
thx alvast
 

Witte76

Forumguru
Weer even geleden dat ik nog eens geknutseld heb maar ondertussen nog enkele veranderingen uitgevoerd. Thx @Goofy@5E voor de info en artikelnummers. De luchtinlaat heb ik ook open gedremeld. Je hoort hem nu veel beter aanzuigen:tegek:. De voetsteun vervangen was een makkie. Zeer tevreden alweer:yeehaa:

De bestelcodes staan bij de foto's, check ze wel even bij je dealer als ze correct zijn:lezen:

 

Witte76

Forumguru
Ben nu aan't twijfelen welke diffusor ik zou nemen... die van rieger in het glanzend zwart of blank en zelf lakken in zijde mat zwart
 

Witte76

Forumguru
Het is er eindelijk van gekomen. Al mijn moed bij elkaar geraapt en de LED's geplaatst in de spiegels. Alles gelukt, op 1 kapot klemmetje na:banghead:, wat ik dadelijk met secondelijm heb kunnen herstellen :)
Het resultaat ben ik uitermate gelukkig mee, eindelijk van dat doffe gele halogeenlicht af.:yeah:

Ik heb gebruik gemaakt van LED's van philips, met name de x-treme vision reeks. Hieronder vinden jullie de foto van de verpakking. De lampjes wat erin zitten zijn wel die wat ik uit de spiegels heb gehaald. Op een andere foto zie je hoe de led-lampjes eruit zien. Ik heb gekozen voor 6000K. Dit is wel het minimum als je naar het witte licht wil. De 4000K zijn te gelig. Je hebt nog een model zwaarder maar dan werd het me te blauw. De lichtopbrengst is ruim voldoende zonder dat het overdreven word. Ze zijn ook gewoon plug&play, heb geen foutmeldingen gehad. En ze dimmen mooi aan en uit, zonder flikkering.

Voor de demontage/montage heb ik het filmpje van hollowmanvid op youtube gebruikt, hier de link :


Het klemmetje wat me is kapot gegaan is hetgene op 4.54min aan begonnen word in het filmpje.
Heb ook twee foto's gemaakt waarop met pijl en cirkel de lokatie aangeduid word waar het fout ging:sterretjes: Vergelijk ze met het filmpje en je ziet welke klem/klips het is. Het is de laatste wat los moet voor je aan het lampje kan, kortste tegen het raam.

Mijn raad is zeer voorzichtig te werk gaan en goed kijken wat je aan het doen bent !!!:lezen:

Begin ook aan de bestuurderskant, daar heb je iets meer ruimte om de spiegel los te maken met je vingers en leer je het gevoel kennen hoe hard en waar je juist moet trekken. Doe dit zeker niet als het koud is daar de plastic klipsen dan sneller zullen breken. Is het koud, warm dan eerst alles even op met de haardroger :D
Bijrijderspiegel ging veel moeilijker los als bestuurderszijde, daar gewoon oven doortrekken maar gelijk hierboven alle kracht met mate !!!

!!!VOOR JE TERUG BEGINT TE MONTEREN, TEST OF HET LAMPJE BRAND. INDIEN NIET --> LAMPJE 180° OMDRAAIEN !!!

Indien jullie nog extra vragen hebben, geen probleem. We zijn er voor elkaar te helpen hier:cheers:

Genoeg geschreven nu, hier volgen de foto's en op het einde nog wat links naar de filmpjes van de led's in werking op mijn wagen:yeah:


Resultaat :




Veel succes met de inbouw :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Mooi effect hè? Ik heb de kant en klare spiegel-LED's van superskoda (maar door de garage laten plaatsen)!
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement :maakmegek:
Flitsmeister is gratis en werkt ook in België, dat weet ik uit ervaring.....:D
 
Bovenaan Onderaan