Wireless CarPlay/Android Auto navigatie/Mirroring 3 in 1 voor Skoda Octavia met MIB1 systeem

Rednael

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik heb een Skoda Octavia uit 2013 aangeschaft, welke een MIB1 Columbus systeem heeft. Van de garage begreep ik dat hier helaas geen carplay op geinstalleerd kan worden. Na wat zoekwerk kwam ik toen het volgende tegen:


Is iemand hier bekend mee toevallig? En zo ja, werkt dit sysyteem?

Alvast bedankt voor jullie reacties en tijd.
 

Bakkertje

Forumguru
Niet bekend mee, maar het ziet eruit als een oplossing die ook prima bij Aliexpress te kopen is (voor een lager bedrag)
Voor dergelijke bedragen zou je ook kunnen overwegen om de hele unit te vervangen door een Android versie, daar is hier op het forum ook het nodige te vinden.
 

Rallye

Forumguru
Bij Ali is meestal alleen een dongle om reeds aanwezige CarPlay draadloos te maken. Maar daar eens kijken kan natuurlijk altijd.
 

Rallye

Forumguru
Wel grappig. Het plaatje is een MIB1, maar het apparaat is op basis van de omschrijving voor MIB2 - die CarPlay geschikt is……
 

Rednael

Nieuw lid
Niet bekend mee, maar het ziet eruit als een oplossing die ook prima bij Aliexpress te kopen is (voor een lager bedrag)
Voor dergelijke bedragen zou je ook kunnen overwegen om de hele unit te vervangen door een Android versie, daar is hier op het forum ook het nodige te vinden.
Ik wilde eigenlijk eerst kijken of er een oplossing bestaat i.c.m. het bestaande systeem. Maar in ieder geval bedankt voor je tip.
 
Bovenaan Onderaan