Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

De mijne is eind juni besteld en de productie staat vooralsnog in wk 40 gepland.

Ambition Businessline Greenline combi

Brilliant Silver
Volwaardig reservewiel

Pfff wat duurt wachten lang zeg
 

viffer

Lid
Octavia style combi bl 2.0TDI 6 versn.
metal grey metallic
dynamic
opt parking ass.
verw. voorruit
sunset.

Vandaag besteld, voorlopige leverdatum wk 49

:pieker: ik ben benieuwd of het gaat lukken voor de magische datum van 01-01-2016:dankje::D
 

MacRembrandt

Forumguru
Helaas. De door mij beoogde Octavia wordt niet geleverd.
Op het moment van bestellen kwam de wagenparkbeheerder met een pool-auto op de proppen waar ik de komende 3 jaar in mag moet toeren.
Prima auto, hoor, maar de Octavia Combi is luxer, mooier en even €180,- NETTO goedkoper in de maand. Lees dus 36 maanden extra bijtelling die niet gekompenseerd wordt. Ik ben zo blij.........:laugh:

Gisteren stond er op de parkeerplaats bij het ziekenhuis (om een goede reden aanwezig:D) naast mijn auto precies de Octavia Combi die ik wilde bestellen (zwarte Combi Elegance Businessline). Da's dan wel even slikken.

Maar een ieder veel plezier met de Octavia.
Ik meld me wel weer met de facelift.:wavecry:

Twee jaar geleden (10-09-2013) postte ik bovenstaand.
Gelukkig is het uiteindelijk iets minder dan 3 jaar geworden en.........heb ik zojuist alsnog een Octavia besteld!
:yeah:
Een Skoda Octavia Combi 1.6TDi DSG Greentech Edition Businessline in Brilliant Silver Metallic.
Opties:........een trekhaak.

Dus, ik ga dit forum weer wat meer volgen.
 

Santi

Lid
De levering van mijn Edition BL stond op levering wk41 (wk 26 besteld) . Dealer heeft nu bevestiging dat productie wk40 zal zijn en levering wk43.
 

Frenkie

Forumguru
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn O3 ondertussen ook geproduceerd is en "Zeer binnenkort" bij de dealer verwacht wordt. Ik wordt begin komende week gebeld voor een definitieve afspraak.
Terwijl de geplande uitlevering op 10-10 stond vond ik dat ook een erg prettige mededeling.
 
Bovenaan Onderaan