Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Mettes

Forumguru
@jeng : leuke vooruitzichten.
Blijkbaar heeft de de dealer zijn communicatie wat verbeterd.
Er zijn een maar moeilijke RS-klanten aan vooraf gegaan.:D
 

Veryamaethon

Senior Member
Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat je zwarte spiegelkappen krijgt (icm Zwart matte Turini velgen) ipv spiegelkappen meegespoten in kleur auto?
Kan het nergens duidelijk vinden , maar zie het wel op sommige autos terug , waar opvalt dat ze zwarte turini's als velgen hebben.

@doncalitri1984 De wielen en spiegelkappen zijn geen gekoppelde opties. Dus de "in combinatie met" gaat niet zo op.
Als je ze beide wil moet je ze beide bestellen. Hier hebben zijn de spiegels te koop dus jouw dealer zal er ook aan kunnen komen

*Edit : typo
 
Laatst bewerkt:

2015ABL

Forumguru
Hier is hij dan ...
Wow, zeer mooi. Veel plezier ermee! :thumbsup:

Deze wagen in deze kleur en met black pakket - :pieker: - ik had 'm met antraciet gemini velgen genomen, zoals deze:

DSD_8581_zps89b72793.jpg
 
Was vandaag in de buurt van de dealer, dus maar eens gaan informeren of er al meer bekend is over de leverdatum van mijn nieuwe octavia combi.
Zou ergens eind mei binnenkomen, volgens eerdere berichten.
Wat een verrassing, hij was gisteren binnengekomen en volgende week vrijdag kan ik hem in ontvangst nemen.
Moet nog eerst een trekhaak op komen.

Dat zijn nog eens leuke berichten!!!

Betreft octavia combi zwart 2.0 TDI combi met panoramadak,
Besteld 28 febr.
 

CDK

Forumguru
Was vandaag in de buurt van de dealer, dus maar eens gaan informeren of er al meer bekend is over de leverdatum van mijn nieuwe octavia combi.
Zou ergens eind mei binnenkomen, volgens eerdere berichten.
Wat een verrassing, hij was gisteren binnengekomen en volgende week vrijdag kan ik hem in ontvangst nemen.

Leuk dat hij er is, maar wel lullig dat ze niet even de moeite genomen hebben om je op de hoogte te brengen.....
 

24qv

Actief lid
Wow, zeer mooi. Veel plezier ermee! :thumbsup:

Deze wagen in deze kleur en met black pakket - :pieker: - ik had 'm met antraciet gemini velgen genomen, zoals deze:

DSD_8581_zps89b72793.jpg
Wow - ziet er goed uit met die Gemini velgen. Ben nu aan het wachten op een Race Blue met Golus, maar weet niet of ik die combinatie opnieuw gepakt zou hebben als ik dit zie nu......
 

Skoda-MAN

Forumguru
Voor de mensen waarvan de auto bij de dealer staat, nog even wachten en dan genieten van de overdracht en rijden. :yeehaa:

Voor alle anderen : sterkte met dat ellendige wachten. :troost:

Ik heb mijn Octavia nu 13 dagen en bijna 700 km en geniet van elk ritje.
(ik merk dat ik steeds langzamer ga rijden zodat ik langer in de auto kan blijven genieten) :maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan