Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Harrynak63

Actief lid
Dankje. Na de vakantie nog wat VCDS aanpassingen en verlichting aanpassen te beginnen bij kenteken, spiegels stadslicht en mistlampen.
Maar zie door de bomen het bos ff niet.
De ene zweert bij origineel, de ander vindt het onzin en is blij met chinese prul.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Harrynak63, led aanpassing is 1 van de dingen waar ook ik fan van ben, met gloeipitten heb ik helemaal niets :D
Je kan overigens wel het beste die ledjes kopen bij bijvoorbeeld www.ledoli.de compleet met weerstanden, zodat je zeker bent van een goed resultaat, @Pendragon kan en wil jou daar best in adviseren denk ik ;)
 

boontjeRS

Forumguru
Ocatvia RS combi besteld 13 februari, vandaag de papieren ontvangen voor inschrijving, dus ongeveer 10 weken. Valt al bij al nog mee vindt ik maar 't heeft lang genoeg geduurt nu! :jaja:
Wel in Belgie ter info voor de noorderburen.;)
 

Pendragon

Forumguru
@Harrynak63, helaas....de mijne komt begin juni. In principe heb ik voor en achter al LED, alleen de knipperlampjes zijn dan weer niet LED, snap ik niks van. de O3 heeft het voordeel dat je LEDs kunt plaatsen en dan met vcds/vcp een aanpassing te doen dat er LED in zit. Hiermee is het CANbus probleem er niet zoals bij de 'oudere' type Skoda's. @ertromp zeg ik het zo goed?
 

Harrynak63

Actief lid
@Pendragon, het LED verhaal is me technisch wel duidelijk. Ik weet alleen niet wat ik waar moet bestellen.
Enorm veel aanbod. Het hoeft echt niet het goedkoopste van het goedkoopste te zijn, maar alles vervangen door hele modules van superskoda.com vind ik weer teveel van het goede.

Ik wil voor wat betreft het exterieur alleen de witte verlichting vervangen.
Dus stadslicht, spiegelverlichting en kentekenverlichting. Van het plaatsen van LED in de knipperlichten, achteruitrijverlichting etc zie ik het nut niet.
 

Pendragon

Forumguru
Ok, dan hebben we andere ideeën, want ik vind bijvoorbeeld de knipperlichten met LED echt veel mooier. Heb het nu ook. Is echt een aanwinst, zeker als de rest ook LED is. Ik bestel mijn LEDs meestal bij ledoli.de. Niet goedkoop, maar wel goed. Ook de support is erg goed en er is ook een facebook pagina. Trouwens, je spiegelverlichting is toch al LED?
 

Skoda-MAN

Forumguru
Voor diegene die nog steeds wachten :
Ik heb mijn O3 maandag 20-4-2015 ontvangen en ben er helemaal blij mee en stil van. Wat een fijne auto, echt de moeite waard om op te wachten.
Als je er eenmaal mee kan rijden Is de wachttijd snel vergeten. :cheers:
 

ertromp

Forumguru
@Harrynak63, helaas....de mijne komt begin juni. In principe heb ik voor en achter al LED, alleen de knipperlampjes zijn dan weer niet LED, snap ik niks van. de O3 heeft het voordeel dat je LEDs kunt plaatsen en dan met vcds/vcp een aanpassing te doen dat er LED in zit. Hiermee is het CANbus probleem er niet zoals bij de 'oudere' type Skoda's. @ertromp zeg ik het zo goed?
Exact @Pendragon.
De weerstandswaardes over de canbus pas je aan door verschillende verlichtingssoorten te kiezen middels VCDS of VCP
 

ertromp

Forumguru
Dat siert de dealer Rijnwoud @Pendragon :thumbsup: De dealer staat in deze ook vaak machteloos aangezien die toko in Leusen uiteindelijk de import regelt. Jammer dat daar niet meer aandacht voor de particuliere rijder is en met zulke zaken als panoramadaken die zakelijke markt weer gecompenseerd moet worden voor het verlies van de 14% bijtelling.
Daar wordt je als particulier mooi de dupe van.

Van mij een grote like voor Rijnwoud

naamloos.png
 
Hallo,

zojuist aangemeld op dit forum.
In februari een octavia combi Elegance besteld, met actie Panorama dak. Kon niet meer besteld worden, maar hebben uiteindelijk een voorraadauto omgebouwd naar mijn wensen: Elegance business, zilver metallic, Panorama, 18" alaris, dynamic, dab, Hill hold, res. wiel en sunset, drive mode. Wel compleet dacht ik zo :-)

O ja, aangezien ik importeur ben van Construct Benelux (versnellingsbak slot) natuurlijk deze ook monteren :-)

Wat mij opviel tijdens proefrit (was in een greenline), wat dat het radio volume begrensd is vanaf 50% voluit...
Is dit altijd? Ook bij Canton? Is dit te veranderen? Rij nu nog VW en die speakers kunnen lekker voluit, soms wel fijn als je veel op de weg zit.

Iemand adresje voor vrijschakelen dvd?


Mijn auto is als het goed is vorige week gebouwd, dus hoop de auto binnen 2 weken afgeleverd te krijgen


Ik verneem graag.
Verder ga ik aankomende tijd dit forum goed doorspitten :-)


Groeten Pascal.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan