Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

King Catan

Nieuw lid
Zover mij is doorgegeven krijgt alleen de RS een stuur met afgevlakte onderkant. Ook de modellen 2015.
Mijn auto is vorige week geproduceerd. Zodra deze is afgeleverd zal ik laten weten of laten zien welk stuur er in zit.
 

MaXt0r

Actief lid
Zover mij is doorgegeven krijgt alleen de RS een stuur met afgevlakte onderkant. Ook de modellen 2015.
Mijn auto is vorige week geproduceerd. Zodra deze is afgeleverd zal ik laten weten of laten zien welk stuur er in zit.

Ik wil vanmiddag even naar de dealer gaan om te kijken hoe mijn auto er bij staat. Ik heb het dynamic pakket besteld dus kijk direct even of ik ook het afgevlakte stuur heb. Later meer nieuws :)
 

MaXt0r

Actief lid
Mensen ik heb goed nieuws, althans voor mij zelf wel :D. Ik ben net bij de dealer geweest en mijn auto komt uit de productie MY2015. Hij heeft het afgevlakte stuur i.c.m. het dynamic pakket! Zie foto's. Vrijdag is het dan eindelijk zo ver :tegek:
 

Bijlagen

  • 2014-06-24 12.40.28.jpg
    2014-06-24 12.40.28.jpg
    914,4 KB · Weergaven: 249
  • 2014-06-24 12.40.10.jpg
    2014-06-24 12.40.10.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 214
  • 2014-06-24 12.40.17.jpg
    2014-06-24 12.40.17.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 209
  • 2014-06-24 12.40.32.jpg
    2014-06-24 12.40.32.jpg
    931,9 KB · Weergaven: 214

MaXt0r

Actief lid
goed nieuws! heb je geen flippers besteld?
Nee, dit was helaas niet mogelijk i.c.m. het Dynamic pakket. Anders had ik dat zeker gedaan. Ook had ik liever betere stoelen dan flippers die je waarschijnlijk amper gebruikt. Ik duw het pookje wel naar voren en naar achteren :)
 

Hans_RS

Forumguru
ik gebruik de flippers eigenlijk àltijd als ik manueel rij (en dat gebeurt nogal eens). voornamelijk omdat de pook niet logisch schakelt. (omhoog duwen = versnelling omhoog en omgekeerd). enkel bmw heeft het goede schakelpatroon. bijkomend voordeel van de flippers is dat je mooi met 2 handen kan sturen in de bochten en toch schakelen.

bij m'n MY14 RS was dat geen optie of zo trouwens, kwam standaard met de DSG bij.
 

jongerik

Actief lid
Hier ook eindelijk nieuws, kan hem ook a.s. vrijdag ophalen, toch een week of 3 eerder dan verwacht.
Morgens eens langsrijden en kijken of de trekhaak ook meteen gaat werken (i.v.m. MY2015 aanpassingen). Voor komend weekend stond verhuizen van wat meubels met aanhanger op de planning.
 

micky

Forumguru
Ik gebruikte het vaak bij mijn A6 Allroad, en dat was niet eens een s-tronic, maar een tiptronic, voor inhalen 1 tikje terug en met de caravan erachter reed ik altijd manueel, maar los daarvan voor die paar centen wil ik het er gewoon op hebben :)
 

Mototommy

Actief lid
Zo, eindelijk bericht van de dealer gekregen. Volgende week vrijdag mn O3 ophalen! Verlagen moest van de leasemaatschappij bij de dealer plaatsvinden helaas. Hopen dat dat goed gaat. Had al een afspraak staan bij Lowering Center Breda. Nog even wachten dus....
 

vanturenhout

Senior Member
En hebbes!!!! Zal zo snel mogelijk een paar foto's posten. Ik ben toch wel erg blij met mijn keuze voor de donkere velgen onder de Topaz Brown.... :yeah:
 
Bovenaan Onderaan