Voorstellen

Hallo Hallo,

Ik rijd nu al 3 jaar Skoda en ben super tevreden. Na wat issues dacht ik eens op internet rond te zoeken en kwam dit geweldige forum tegen.

Ik ben zelf nog een jonge starter 25 jaar en zocht naar een zuinige goede auto zonder te veel onderhoud maar wel betrouwbaar. Uiteindelijk kwam ik op de mooie Fabia II, welke ik echt een mooi ontworpen auto vindt! Hij is wat smal, maar prima formaat voor mij nu als alleenstaander, en straks wellicht met mijn kleine famili.

Ik ben geboren en getogen in Limburg en doe een deeltijd studie ICT, tegelijkertijd met een voltijd baan als software architect/designer. Mijn talent voor ICT heb ik door de jaren heen opgepikt en uitgebouwd.

Mijn zwak voor auto's is enorm. Ik houd van de vrijheid die zo'n wagen geeft. Van de uitstraling, het rijgedrag, en de power als je het gaspedaal indrukt. Al die zaken waren enigszins een factor tijdens mijn autokeuze, daarom gekozen voor de Skoda 1.6 16v variant met 100pk. Maar simpelweg door te veel kosten kan ik niet groter. Mijn droomauto is echt een a45 AMG (€70.000!!) maar kan ik nog lang voor sparen :D

Hoop hier een oplossing te vinden voor het koelvloeistof temperatuur probleem (hier: http://www.skodaforum.nl/forum/i/motor-temperatuur.30552/) en verder veel te leren en bij te dragen op dit leuke forum!

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan