Voorjaarsmeeting 2015

Tallguy

Forumguru
Vanuit de forumleiding (nou ja..mijn idee althans) was om ter ere van het 10 jarig bestaan van het forum zoveel mogelijk leden en hun auto's bij elkaar te krijgen. Dat is het in een nutshell eigenlijk. Het is alleen een kwestie van een geschikte locatie vinden en kijken of het te combineren zou zijn met een voorjaarsmeeting. Meestal is een meeting nl bij een dealer oid en daar zit vaak een limiet aan het aantal auto's. Die limiet moet je juist niet hebben als je het max aantal leden bij elkaar wil hebben voor een mooie groepsfoto.
 

Cordoba

Forumguru
@Tallguy dan zou je dus eerder moeten denken aan bijv. de parkeerplaats van een attractiepark of iets dergelijks, tijdens een periode dat ze dicht zijn, of een ander groot terrein dat niet continue in gebruik is.
 

Blackokkie2

Forumguru
@Tallguy dan zou je dus eerder moeten denken aan bijv. de parkeerplaats van een attractiepark of iets dergelijks, tijdens een periode dat ze dicht zijn, of een ander groot terrein dat niet continue in gebruik is.
Bijvoorbeeld Walibi in Biddinghuizen is volgens mij van November tot april gesloten.
 

Kiswum

Forumguru
De Julianatoren in Apeldoorn is volgens mij ook gesloten in de winter. Dat zou ook een goede locatie kunnen zijn. Uiteraard zijn er heel veel van dat soort plekken. Voor de verscheidenheid qua locaties is het wellicht beter om naar het westen van het land te kijken voor een meeting.
 

aiva tco adoks

Forumguru
Of iets hoger naar het noorden rijden
TT circuit assen heeft een hele grote parkeerplaats en een mooie achtergrond en het hele jaar bereikbaar als er geen evenementen zijn.
 

Desperado

Forumguru
Assen is vanuit midden Nederland al 1.5 uur rijden, dus lijkt me voor de zuidelijke provincies en onze Belgische vrienden wel wat ver.
 

EdK

Forumguru
Assen is vanuit midden Nederland al 1.5 uur rijden, dus lijkt me voor de zuidelijke provincies en onze Belgische vrienden wel wat ver.
3 a 400 Km ver met een Skoda ????
Begint dat wagentje net lekker te spinnen.....

Terschelling groene strand.. heerlijk erna bij de Walvis aan de koffie en weet ik wat voor meer lekkers ze hebben...
 

dirkkroneman

Forumguru
Ik meen dat er een keer gepeild is hoeveel mensen er willen komen. Maar ik geloof dat er niet zoveel geïnteresseerden waren/zijn. Mocht het wel zo zijn dan is denk ik een locatie in midden Nederland handiger.
 

EdK

Forumguru
Meerdere boten hebben ze hoor, en anders maar een lang weekend ..........pffff
 

Blackokkie2

Forumguru
Nee, dat gaat wel eens fout.

images
 
Bovenaan Onderaan