VERVALLEN - 15% korting bij xenonlamp.nl voor Skodaforum leden!

Flit

Lid
Mooie actie @beide heren :)
Zo'n setje destijds ook in de civic gehad, was er erg tevreden mee.



Wel het duurdere setje gekozen om strooilicht te beperken. De met de R lamp (reflector) en dan de 5000k. Niet te blauw maar mooi wit en een verademing voor de avond. En heel makkelijk aan te sluiten. Echt plug en licht. (H4bi xenon)

Daarvoor een pilot set gehad van 2,5x zo duur maar verschil niet gezien.
Behalve vele draden extra.

Grts M

Welke set heb je dan precies gehad van welke leverancier?
 
Van de leverancier waar het over gaat, xenonlamp.nl.

Dit was de set die ik besteld heb met 5000k.
https://www.xenonlamp.nl/xenonlamp-nl-h4-bi-xenon-ombouwset-met-r-lamp
Dan heb je ook groot licht met xenon, 3jaar garantie ook op de lampen.

En voor de civic heb je geen keuze tenzij je een facelift hebt.
Deze heeft van die projectielenzen, maar dan had je ook geen h4 gehad volgens mij.

Ik zal thuis eens kijken of ik nog foto's heb van de set en wat het lichtbeeld is/was.

Waarschijnlijk ga ik hem voor de slowgo van het vrouwtje ook bestellen maar dan de 4300k
Dit omdat de auto jonger is dan 2009, en dan volgens mij ook geen xenon mag voeren zonder auto hoogte verstelling en wiswas systeem. En met deze kleur komt het het dichts in de buurt van standaard verlichting.

Grts M
 

Flit

Lid
Ik heb normale reflectoren in de Civic. Het verschil tussen hi-lo en bi was mij niet duidelijk, maar nu dus wel. De afscherming bij de bi- is gewoon veel beter bij een reflector-koplamp. En bij de hi-lo heb je altijd wel strooilicht door de opening waar de lamp heen moet schuiven als hij 'grootlicht' signaal krijgt, ook al staat hij dus in de 'dimlicht' stand.

@Tha Bla

Ik zie in de link overigens een lamp erbij staan die op en neer schuift? Dus hi-lo en geen bi-xenon met 2 lampjes in 1 lamp?

Waarschijnlijk ga ik hem voor de slowgo van het vrouwtje ook bestellen maar dan de 4300k
Dit omdat de auto jonger is dan 2009, en dan volgens mij ook geen xenon mag voeren zonder auto hoogte verstelling en wiswas systeem. En met deze kleur komt het het dichts in de buurt van standaard verlichting.

Grts M

Die regeltjes zijn alweer vervallen.
 
Laatst bewerkt:

Flit

Lid
55W Xenon is een no-go. Die geven 10% meer licht en 40% meer warmte tov de normale 35W. Af-fabriek is niet voor niets 35W.
 
@Flit

Bi-xenon H4 voor de civic was 1 lamp (per kant uiteraard)
Bij normaal licht is de lamp in ontspannen toestand, bij groot licht wordt er een "omhulsel" naar achteren getrokken. Hierdoor krijg je meer licht uit de lamp.
Het grote licht zogenoemd is dan ook xenon, en geen mix van xenon en hallogeen.

De combi xenon/hallogeen is de optie hi-lo verlichting.

En mooi dat de regeltjes weer vervallen zijn, zolang je de tegenliggers maar niet verblind is het goed dus? Dan gaan we weer voor de 5000k :d

Grts M


@Bakkertje: waarom reclame maken voor een andere partij?
Het gaat hier toch om een kortingsactie van uit xenonlamp.nl?
 

Bakkertje

Forumguru
@Tha Bla omdat ze exact dezelfde lampen verkopen voor 50% minder. Dus waarom korting tentoonstellen voor een product dat je elders nog goedkoper kunt krijgen?
Daarnaast valt het me gewoon op dat die website wel heel toevallig regelmatig hier verschijnt met berichten die geen reclame zijn maar stiekem toch weer reclame zijn.. Volgens mij is daar het forum niet voor bedoeld.
Dus als iemand korting aanbiedt, mag ik ook verwijzen naar de bron waar eenieder het voor de helft kan kopen toch?

En nee de duane heb ik nog nooit gehoord of gezien.
 
Ik heb even op de link gekeken van 35w maar die set ziet er niet het zelfde uit als de set die ik een half jaar geleden in me handen had.
Die set was met de driepunts aansluiting aan te sluiten en klaar. Kastje ergens bevestigen en kap weer dicht.

En de totale kosten (ali) daarvan zijn 88,45 dollar - 79 eu. (Lamp en verzending)

Met 15% korting xenonlamp, is het geen 139 maar 118,15 eu voor de set zoals hierboven gelinked. (Gratis verzending)

Dan is ali nog maar 33% goedkoper en ik weet niet hoeveel jaar garantie je dan ook hebt en dat dan ook op de lampen?

Maar gelukkig moet iedereen zelf weten wat ze aanschaffen en waar bestellen.
De een heeft goede ervaringen bij de een en de ander bij de ander.

Grts M
 

Flit

Lid
@Flit

Bi-xenon H4 voor de civic was 1 lamp (per kant uiteraard)
Bij normaal licht is de lamp in ontspannen toestand, bij groot licht wordt er een "omhulsel" naar achteren getrokken. Hierdoor krijg je meer licht uit de lamp.
Het grote licht zogenoemd is dan ook xenon, en geen mix van xenon en hallogeen.

De combi xenon/hallogeen is de optie hi-lo verlichting.

En mooi dat de regeltjes weer vervallen zijn, zolang je de tegenliggers maar niet verblind is het goed dus? Dan gaan we weer voor de 5000k :d

Grts M


@Bakkertje: waarom reclame maken voor een andere partij?
Het gaat hier toch om een kortingsactie van uit xenonlamp.nl?

Het omhulsel is dus volledig dicht aan de onderzijde tijdens dimlicht. Dat klinkt idd perfect voor een reflector lamp dan. Omhulsel verschuift ipv de lamp. Klinkt goed.

In Azië bestellen is goedkoper. Maar als de set niet werkt heb je niet even een nieuwe. Of als de set niet voldoet aan de verwachtingen. Xenonlamp geeft 3 jaar garantie op de h4 bi xenon sets. En je hebt geen last van per ongeluk import- en btw kosten..

Kortom, aardige aanbieding met die 15% korting.

Aan de andere kant: de als beste geteste Philips H4 130%, werkt de korting ook gewoon bij. En 100% geen strooilicht.

@Tha Bla

Benieuwd naar het lichtbeeld wat je hebt ervaren! Eventueel via PM?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Flit

Lid
Met 15% korting xenonlamp, is het geen 139 maar 118,15 eu voor de set zoals hierboven gelinked. (Gratis verzending)


Grts M

Ik kom uit op €113,87 voor H4 Bi-Xenon met 3 jaar garantie incl verzendkosten. Ga ze maar eens proberen met de R-type lamp. Bevallen ze niet stuur ik ze wel terug.
 

auriga

Forumguru
... Xenonlamp geeft 3 jaar garantie op de h4 bi xenon sets. En je hebt geen last van per ongeluk import- en btw kosten..

Kortom, aardige aanbieding met die 15% korting.

Aan de andere kant: de als beste geteste Philips H4 130%, werkt de korting ook gewoon bij. En 100% geen strooilicht

Euhh.. Philips en Osram producten zijn toch uitgesloten van die kortingsactie? (Zie post #1)
 

CDK

Forumguru
beetje onzinnig vind ik deze opmerking wel @wanderer, sorry hoor, maar zonder winst te maken gaat elk bedrijf failliet en een zaak wordt niet gestart om er alleen de kosten mee te dekken! Denk daar maar eens over na als je tijd over hebt!
 
Bovenaan Onderaan