Verlate voorstelronde Klaas (Octavia 3facelift)

Hallo allemaal,

Inmiddels niet meer nieuw op dit forum maar nog niet voorgesteld. Ik ben Klaas, 33 jaar, woonachtig in het hoge noorden als import Groninger in Friesland.
Na twee kids maar eens op zoek gegaan naar een leuke familieauto, en zodoende mocht ik mijn sinds vorig jaar eigenaar noemen van een Octavia III facelift.

Omdat ik de auto bij aanschaf toch iets te braaf vond heb ik de nodige aanpassingen gedaan. De auto was standaard erg rijk uitgerust met o.a. panoramadak, leer en full LED. Zelf heb ik al het chrome zwart gemaakt, 19" Altairs gemonteerd incl. AP schroefset, em een andere diffusor en voorbumperspoiler (van de Sport Business uitvoering) gemonteerd.

De Octavia bij aanschaf:
Schermafbeelding 2024-04-21 om 12.35.42.png

De Octavia nu:
octavia1.JPG

Voorlopig is de auto af, maar er zullen vast nog wel wat vragen naar voren komen waarin dit forum hopelijk goed van pas zal komen!

Groet Klaas
 

Herperduin

Forumguru
Welkom. Twee heel verschillende auto’s lijkt het zo nadat je de aanpassingen hebt gemaakt. Beide versies mooi en eerste gewoon een mooie ‘brave’ gezinsauto en tweede echt een meer sportievere en exclusievere look. Doet me beetje denken aan een sportieve Audi. En idd zoals @hemi24 zegt mooie foto. Zou graag nog meer detail foto’s zien!
 

JeSko

Forumguru
Kijk dit doet me deugd! Om zulke auto's nog te zien passeren op het forum, netjes hoor met de aanpassingen, de wielen, en gelijk een schroefset eronder zoals het hoort! Rijd vast stukken beter niet? ;) als ik je tegenkom krijg je zowiezo een dikke duim omhoog van me, mooie liefhebbersauto! :thumbsup:
 
Bedankt voor jullie positieve reacties! :D

Zou graag nog meer detail foto’s zien!
Zal binnenkort even wat extra beeldmateriaal plaatsen!

Rijd vast stukken beter niet?
Kwa bochtengedrag uiteraard een enorm positief verschil! Ik heb eerder een auto met verlagingsveren gehad en had eerlijk gezegd wel iets meer verwacht van de demping van deze schroefset, vooral bij bijv, klein gat in de weg. Dit wordt toch wel aardig doorgegeven aan de carrosserie. Maar al met al zeker geen spijt van!
 
Bovenaan Onderaan