Vag techniek Nuenen

Patrick1982

Actief lid
Als nieuw lid misschien beter even kat uit de boom kijken, maar goed, ik ben enthousiast en hier is vast veel ervaring en expertise.
Ga binnenkort mijn Octavia RS uit 2014 (80.000km) laten tunen bij VAG techniek in Nuenen. Zijn er dingen waar ik extra op moet letten of naar vragen? Ga voor de stage 1+. Dan zou ik naar 310 pk en 430 Nm gaan. Ik twijfel beetje of deze auto het ook daadwerkelijk enigszins op de weg krijgt, maar al is alleen maar voor de extra duw in de rug...

Tevens ga ik bij ABC Helmond langs voor klep. Twijfel alleen of ik nog middendemper laat verwijderen. Iemand daar ervaring mee/tips voor?

Alvast bedankt iedereen en ik zal tzt mijn ervaringen delen!
 

MaxN

Donateur
Even zoeken op het forum en je vindt heel veel info over VAG techniek.
Ook genoeg discussie geweest over het vermogen en het wel of niet kwijt kunnen hiervan.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Met een voorwiel aangedreven auto krijg je het vermogen nooit en te nimmer op de weg bij volgas vanuit stilstand. Verder heb ik er nooit problemen mee gehad met Polo GTI 272 pk en nu de Up met 140 pk. Het schijnt wel zo te zijn dat de Octavia RS het er wat lastiger mee heeft.
 

Patrick1982

Actief lid
Morgen naar Nuenen voor wat extra vermogen en nadien naar Helmond om te kijken wat we aan het geluid kunnen doen. Zin in!
 

Wolf75

Senior Member
Paar weken terug alleen de DSG daar stage 2 laten chippen. Mooi bedrijf met mensen die verstand hebben van zaken. Rijdt een stuk rustiger nou.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Kun je nagaan als je met een Up aan komt zetten ;) Maar daarmee rijd je een dergelijke auto er wel uit op kleine bochtige weggetjes
 

Patrick1982

Actief lid
Ik weet niet zo goed hoe ik filmpje eventueel moet delen. Maar afijn, alle aanpassingen die ik wilde zijn nu gedaan (behalve dat embleem, maar dat komt in de zomer wel). Extra vermogen is wel heerlijk. Moet hij alleen bij voorkeur wel in de sportstand staan om het echt instant te krijgen. Geluid is ook echt dik. Al ben ik ook wel blij dat de klep dicht kan hoor.
VAG in Nuenen trouwens echt wel heel indrukwekkend bedrijf hoor. Professionaliteit druipt er vanaf.
 

EdK

Forumguru
Filmpje op You Tube plaatsen en dan de deel link hier plaatsen en kun je vanuit forum de film bekijken...

En ja gasten in Neunen weten wel wat ze doen..... en allemaal erggggg gemoedelijk ook
 
Bovenaan Onderaan