USB bij binnenspiegel

Goedemorgen! Ik heb begrepen dat sommige bij hun binnenspiegel een USB aansluiting hebben. Dit lijkt mij super handig voor een dashcam, scheelt mij kabels trekken naar een zekeringbox. Alleen als ik bij mij in de Kodiaq kijk dan zit de aansluiting afgedekt met een plastic plaatje. Weet iemand of als ik dat plaatje open maak, of daar een aansluiting achter zit? Of is die aansluiting makkelijk zelf te maken bij de spiegel als die er niet zit?

Ik heb wel een topic op een Duits forum gevonden van iemand die zelf ging fröbelen en in het Octavia deel op dit forum van iemand die het bij de dealer/importeur heeft nagevraagd zonder resultaat.
 

hemi24

Forumguru
In mijn 2020 Kodiaq zat de voorgedrukte opening ook al in het plastic; of er daadwerkelijk iets achter zat heb ik nooit onderzocht…
 

Tees

Donateur
Wat je wel kan doen is die voorgedrukte opening eruit halen en zelf de retrofitoplossing hiervoor maken. Zou wel de mooiste oplossing zijn :jaja:
 
Ik hoopte eigenlijk op een stukje stekker en bekabeling van Skoda zelf wat ik er tussen kon zetten maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
 
Bovenaan Onderaan