Uit de oude doos: Skoda Limo

SkodaMan

Actief lid
Knap staaltje design en afwerking /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif. Zie hier de Skoda Limo als staatsvoertuig:


787Skoda-limo_1-med.jpg




Zie hier meer plaatjes van dit luxe voertuig: Skoda Limo
 

Fabia

† In Memoriam
Moeten niet teveel personen in plaats nemen, volgens mij zakt die dan geheid door.......... /forum/images/graemlins/uitlachen.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Moeten niet teveel personen in plaats nemen, volgens mij zakt die dan geheid door.......... /forum/images/graemlins/uitlachen.gif

[/ QUOTE ]

Als je goed kijkt hebben ze daar al rekening mee gehouden. Hij is als het ware voorgespannen:

787Skoda-limo_5-med.jpg
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Zit er ook een bubbelbad en bar in?

[/ QUOTE ]

Wel een TV /forum/images/graemlins/grin.gif

787Skoda-limo_2-med.jpg
 

Ericpeeke

Actief lid
Oooh, schitterend! /forum/images/graemlins/uitlachen.gif Zelfs het hoogpolig tapijt is niet vergeten! En volgens mij is die televisie zelfs een kleurenexemplaar /forum/images/graemlins/wink.gif.
 

DJNeO

Actief lid
knap staaltje werk, was jullie ook al opgevallen dat de auto beschermend is bij een zijwaartse aanrijding... t heeft een rolkooi constructie!! /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Mau

Lid
ja, en zie voorin zit ook iets van Stream-audio systeem... en misschien wel een Audience...
 
/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Er zal misschien ook wel een voetpompje bij zitten, voor de airbag! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: butchie</font><hr />

/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Er zal misschien ook wel een voetpompje bij zitten, voor de airbag! /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ik ben bang dat er geen airbag in zit /forum/images/graemlins/smirk.gif


787Skoda-limo_31.jpg
 
Ik hoop voor de president van nu dat dat niet het huidige staatsvoertuig is.
De voorkant is ook een beetje ontzet, aan de rechterkant steekt de bumper wat uit.
Toch wel jammer dat een heleboel van die arme beestjes zijn gesneuveld om zo'n oerlelijk onding te maken.
En die airbag is niet nodig, als dat ding van de voorkant wordt aangereden zitten de president en z'n vrouw wel veilig, het is gewoon een grote kreukelzone.
 
Bovenaan Onderaan