Montage overzicht bekerhouder Fabia I?
Vol goede moed haalde ik de mbv @
eriktv 's gezamenlijke groepsbestelling bekerhouder vanmiddag uit de verpakking om 'm er eens in te klikken. Het is deze (foto geleend van ander forum)
onderdeelnummer 6Y0862532
Helaas ging dat natuurlijk niet zo gemakkelijk….
Vandaar dat ik me even tot u allen wend….
Wat is het probleem? Ik heb het sierstripje links (van de omlijsting of raam van de radio of din-behuizing) los geklikt en verwachtte een groot gapend gat. Immers er moet een behoorlijk deel van de bekerhouder in het dashboard verdwijnen! Echter - geen gat!
Snel even aan de andere kant (rechts) gekeken, dat ziet er iets hoopvoller uit. Onder de sierstrip zit nog een stuk strip, die met 1 schroef bevestigd is. Die schroef kan ik wel losdraaien, maar ik zag zo 1,2,3 nog niet wat dat onderdeeltje precies is, hoe het eruit ziet en hoe dat verder vast zit (lees: hoe ik 'm dus los krijg). Heb er wat voorzichtig aan getrokken en gewrikt, maar krijg er verder geen beweging in:
Wat is hier in de hand? Weet iemand dat? Kan het zo zijn, dat die bekerhouders niet alleen optioneel zijn ipv zo'n sierstripje, maar is daarnaast ook de radio of din-behuizing van het dashboard waar de bekerhouders in gaan anders?
Overzichtfoto: