Tourbabe 2009

Blond, brunette, whatever. Het gaat toch om het 'karakter' ?? :2133:

Affijn, ik zei ook alleen maar Blondes have more fun!
En het verhaaltje van Yeti bevetigd dat, vind ik.

Ik heb een hele lieve vrouw en ze is zeker niet dom!
(trek je eigen conclusies maar ;) )

Heb op m'n werk Yeti nogmaals een 10 gegeven.
(en Claude (niet blond!) wederom een 9 ;) )
 

cvegreen

Forumguru
Ik zeg helemaal niet dat blondjes dom zijn he . ik zeg alleen dat ik er niet voor val . Heb nooit een blond meisje gehad , komt dit nu omdat ik niet van blond hou of omdat de omstandigheden telkens niet dat waren . Ik weet het niet , maar een blonde vrouw vind ik meestal minder mooi als een brunette of een zwartharige . Michiel , ik ga met je mee dat aziatisch zwart haar toch iets speciaals is. Heb ooit een chinees meisje gehad , vond dat haar ook zo prachtig . Ze sprak wel nederlands , ik ging er anders geen noot van verstaan hebben .
 

Gieliovd

Forumguru
Toevallig zelf een partner van die afkomst Ed? :)

Ja zeker! Ik ga met je mee in die aanvulling. Ik ben na deze reis een stuk rijker in de ervaring van de verschillen van mensen in verschillende culturen. Ik heb veel op met de vrouwen hier in Azië. Knap, lief en respectvol.

Dus... who knows what will happen.
 

EdK

Forumguru
Toevallig zelf een partner van die afkomst Ed? :)

Net niet, weer net een ander wereld deel en een voormalige colonie van nederland !
Het zijn net niet haar billen die je elke keer ziet , maar geeft wel de nationaliteit van orgine aan ! :489:
 

cvegreen

Forumguru
Net niet, weer net een ander wereld deel en een voormalige colonie van nederland !
Het zijn net niet haar billen die je elke keer ziet , maar geeft wel de nationaliteit van orgine aan ! :489:
Ook met ravenzwarte haren , maar eerder in krulletjes dan wat aziatische vrouwen dan weer niet hebben:xyxthumbs:
 

EdK

Forumguru
Ook met ravenzwarte haren , maar eerder in krulletjes dan wat aziatische vrouwen dan weer niet hebben:xyxthumbs:

In dit geval gaat het deels op wat je zegt !
Doordat ze gemengd bloed heeft , heeft ze zichtbaar grote krullen alszijnde het permanent lijkt te zijn maar onder dat lange haar zit dan weer niet echt zichtbaar het kroeshaar !
Met gevolgd dat zomers het kroeshaar er tussenuit geknipt wordt omdat het anders bloedheet is met die hoofd met haar !
 
Bovenaan Onderaan