Testrijden in de nieuwe Škoda Octavia

VEEJAY

Forumguru
Sorry heren, inschrijven voor de voorkeursdata in het weekend kan niet meer!


Veejay probeert zijn kans te vergroten..
 

VEEJAY

Forumguru
Figaro, ik dacht hoe meer dagen je aanvinkt hoe minder kans, maar misschien had ik inderdaad alles moeten aanvinken :ahum:


Dit is mijn programma voor zaterdag of zondag:
8:30 vertrek richting Grens
9:30 Kopje koffie
12:00 uur aankomst Nurburg
12:01 Aftanken und eine bartwurst mit Pommes und Mayo
12:30 Lap 1 t/m 5
13:20 Nog meer Bratwurst
12:50 Aftanken
13:40 Lap 6 t/m 10
14:30 Aftanken vertrek richting NL
17:30 Auto door de wasstraat
18:00 Auto netjes voor de deur parkeren
18:30 Sleutels en auto weer afgeven

Nu maar hopen dat ik geen 1.2TSI meekrijg anders lukt het niet qua tijd.
 

LT83

Forumguru
Veejay,

programma ziet er goed uit...ik ga met je mee. Tsja de kans is natuurlijk groot dat ze jou een 1.6tdi geven aangezien je ook je kenteken op moest geven.....dat wordt vioor jou lekker knallen op de ring Veejay...;)
Ik zal dan waarschijnlijk wel de 180pk tsi krijgen, kan ik bovenstaand schema wel aanhouden.
Overigens ben je nog wel een kwartiertje vergeten om even langs de lokale kwikfit te rijden en de inmiddels totaal versleten banden te laten vervangen door een setje van de goedkoopste chinese rommel (zien ze toch niet) ;)
 

Darkside

Forumguru
Kenteken is misschien alleen nodig om aan te tonen dat je nu een Octavia rijdt. En geen fabia, superb of een ander merk.
Denk niet dat ze mij een 1.2 geven (als ik de gelukkige winnaar word) omdat ik die nu heb.
Bij de dealer (VW en Seat) hebben ze bijna alleen maar 1.4's om te testen.
Het maakt mij niet zoveel uit welke ik krijg. Het zal een dagje genieten worden.
 

Figaro75

Senior Member
Zou de hele dag blijven rondrijden, behoudens het tanken.......doe dus maar een diesel :)
Even naar Spa en de weggetjes rond het circuit afschuren en weer terug naar NL, even bij de ouders langs (wonen in BE).
En natuurlijk een foto-momentje of 2
 

rafa

Nieuw lid
Iemand al iets gehoord?
Volgens mij is het gewoon een marketingtruc om zoveel mogelijk gegevens (emailadressen) van potentiele klanten te verzamelen.
Maar uiteraard laat ik me door een testrit graag van het tegendeel en de goede bedoelingen overtuigen... ;)
 

Figaro75

Senior Member
Volgens mij is het gewoon een marketingtruc om zoveel mogelijk gegevens (emailadressen) van potentiele klanten te verzamelen.
Als VerrassendSkoda lid hebben ze die info van mij toch al......
Helaas ook nog niets gehoord :(
 

herbiek

Senior Member
Gisteren zou de eerste dag zijn waarop de nieuwe Octavia door iemand bereden zou mogen worden. Iemand er al een zien rijden?
 

Maarten

Forumguru
Persoonlijk zie ik het als niet geslaagde marketingtruc als helemaal niemand ook maar iets gehoord heeft...
 

Darkside

Forumguru
ik had ook wel een berichtje verwacht. Dan wel met gefeliciteerd of met helaas.
maar niets......
 
Bovenaan Onderaan