Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Vlokkie

Senior Member
Het mirrorlink systeem lijkt tot op heden nog steeds koffiedik kijken.

Wie kan bevestigen of de Samsung Galaxy S5 met Android 5.0 lolliepop werkt op de bolero radio?
 
Het mirrorlink systeem lijkt tot op heden nog steeds koffiedik kijken.

Wie kan bevestigen of de Samsung Galaxy S5 met Android 5.0 lolliepop werkt op de bolero radio?
Kan het niet bevestigen, mijn dealer zei dat het met de meeste samsungs geen probleem was. Aangezien ik de Galaxy S6 besteld heb zat ik met hetzelfde. Ik weet wel dat de Sony Xperia toestellen problemen geven met de communicatie.
 

Vlokkie

Senior Member
@Meertes_III Bedankt voor je reactie, ik sta ook op het punt om een andere telefoon te bestellen, S5 of S6, maar zou fijn zijn om vooraf te weten of dit gaat werken met het mirrorlink systeem in de nieuwe fab.
 

driesp

Senior Member
ik heb een One Plus One, met een custom rom (Lollipop 5.0.2)...
ben zeer benieuwd! zaterdag weet ik vast meer.

weet iemand welke app je nodig hebt voor mirrorlink?
 

driesp

Senior Member
weinig info op die pagina, facebook-link werkt niet meer, en het contactformulier werkt ook niet :thumbsdown:
 

CDK

Forumguru
kortom mirrorlink is al op sterven na dood...., verkeerd gegokt door Skoda, daarom komt er volgend modeljaar gewoon navigatie beschikbaar ;)
 

Groen13

Forumguru
Mirrorlink werkt wel met Sygic navigatie met S3 en S4.
Echter heb het (..nog) niet werkend gekregen met mijn S5 met custom rom (Omega) Lollipop.
De Skoda app werkt wel via mirrorlink.
Mocht ik het werkende hebben plaats ik uiteraard bericht. Binnen 3 weken S6 in bezit, kijken of
die werkt.
 

rogitaro

Actief lid
Ook al heb ik me nog niet voorgesteld.....

Ik rijd sinds 10 maart in een Skoda Fabia III Combi 1.4 TDI Style in de kleur Race Blue.

Ik gebruik MirrorLink in combinatie met een HTC One M8 en ik heb Sygic Car Navigation gekocht a €79,99 (deze versie is speciaal voor MirrorLink, andere versies werken niet)

Bij mij werkt het probleemloos.
Het nadeel is wel dat je geen muziek kan draaien vanaf de radio zelf terwijl je navigatie gebruikt.

Er is wel een oplossing (in ieder geval bij gebruik van een HTC).

Op mijn HTC staat een audio app van HTC voor geïnstalleerd die compatibel is met MirrorLink. Hiermee kan je muziek die op je telefoon staat via de USB poort (waar ook MirrorLink gebruik van maakt) streamen. Als Sygic een boodschap heeft, onderbreekt de muziek en hoor je de opdracht, zoals gebruikelijk bij een onboard navigatie systeem.

Een app moet compatibel zijn. MirrorLink maakt onderscheid tussen stilstaan of rijden. Sygic en de HTC audio app mogen gebruikt en bediend worden tijdens het rijden.

Je hebt dus offline navigatie en offline audio gespiegeld vanaf de telefoon.

En de problemen met het gebruik er van zoals steeds voorgespiegeld wordt door de autojournalisten is er bij mij niet in ieder geval.

Mogelijk komt het doordat er ondertussen verbeteringen in MirrorLink zijn doorgevoerd en mijn HTC nu draait op Android 5.0.1 Lollipop. (Overigens werkte het ook bij mij met Android 4.4.4 Kitkat)

Overigens zag ik op de Skoda site dat nu de Sony Z3, Z3 compact en Z2 er bij zijn gekomen, voorheen was er alleen de HTC

Een hele lap tekst voor een eerste post, ik ga eens kijken hoe ik me kan voorstellen.

Groeten Ro
 

Ridley

Forumguru
Mooi om ook eens een positief geluid te horen over Mirrorlink

Ennuh: welkom hier en gefeliciteerd met je aankoop (mooie kleur )
 

driesp

Senior Member
Ik gebruik MirrorLink in combinatie met een HTC One M8 en ik heb Sygic Car Navigation gekocht a €79,99 (deze versie is speciaal voor MirrorLink, andere versies werken niet)

Bij mij werkt het probleemloos.
Het nadeel is wel dat je geen muziek kan draaien vanaf de radio zelf terwijl je navigatie gebruikt.

Er is wel een oplossing (in ieder geval bij gebruik van een HTC).

Op mijn HTC staat een audio app van HTC voor geïnstalleerd die compatibel is met MirrorLink. Hiermee kan je muziek die op je telefoon staat via de USB poort (waar ook MirrorLink gebruik van maakt) streamen. Als Sygic een boodschap heeft, onderbreekt de muziek en hoor je de opdracht, zoals gebruikelijk bij een onboard navigatie systeem.

Een app moet compatibel zijn. MirrorLink maakt onderscheid tussen stilstaan of rijden. Sygic en de HTC audio app mogen gebruikt en bediend worden tijdens het rijden.

Je hebt dus offline navigatie en offline audio gespiegeld vanaf de telefoon.

bij mij werkt het dus niet (ik heb een OnePlus One, draaiend op een custom 5.0.2 rom).
best balen, maar... als het wel zou werken zou ik er geen 80 euro voor over hebben om de Sygic app te kunnen zien op de Bolero. Zeker als ik zie dat het dan nog beperkingen heeft ook.

dus... heb ik net deze houder besteld, en hoop dat dat perfect zit:
http://www.mobilehangup.nl/nl/10-smartphone-houder

ik vind de Here, offline navigatie app, best prettig werken, dus denk dat ik het daar dan maar bij laat.
mocht de OnePlus tzt wel ondersteund worden door mirrorlink, dan bekijk ik het nog eens. nu ben ik voor 8 euro klaar ;)
 

andrehj

Forumguru
dus... heb ik net deze houder besteld, en hoop dat dat perfect zit:
http://www.mobilehangup.nl/nl/10-smartphone-houder
Ik wil je niet bij voorbaat teleurstellen, maar de algemene ervaringen met dergelijke houders zijn op zijn zachtst gezegd niet best. Het past altijd ongeveer, nooit helemaal. Het rammelt en veel ventilatieroosters kunnen er helemaal niet tegen. Sommigen breken zelfs af.

Ik kan alleen de houders van Brodit aanraden. Zelf heb ik hier in diverse auto's (ook van familieleden) zeer goede ervaringen mee. Pasvorm is altijd perfect en zeer degelijk.
En als je net richting de 20K voor een auto hebt uitgegeven, dan kunnen die laatste paar tientjes voor een degelijke houder er toch ook nog wel bij?
 
Bovenaan Onderaan