Superb1.8tsi

h.r.

Actief lid
Hallo ertromp, je zegt dat de verkopende partij een mededelingsplicht heeft, maar misschien weet de verkoper dit probleem niet. Ik heb deze auto bij een handelaar gekocht en het probleem is nu ik de kleine lettertje lees dat ik getekend heb dat de auto geleverd wordt zonder garantie. Heb wel al met de bovag contact gehad omdat ik gezien had dat hij bij de bovag was aangesloten (staat op de site). Maar bij de bovag is dit bedrijf niet bekend.
 

h.r.

Actief lid
Ik heb de 5w40 olie erin gedaan en heb na 800km gepeild heb er een 0.5 liter bijgevuld. Komt erop neer dat hij dus minder is gaan gebruiken. Even in de gaten houden hoe het verder gaat
 

ertromp

Forumguru
Vind ik persoonlijk nog ongelofelijk veel een liter op de 1600km en daarmee. Kan niet goed zijn en blijf het aanhalen bij je dealer
 

h.r.

Actief lid
Hallo TooTall. Ik heb de auto gekocht bij acv in veldhoven. Als je de site opzoekt op de pc geeft hij het logo niet aan, alleen als ik de site opstart via mijn gsm
 

Octavia32

Forumguru
Hallo TooTall. Ik heb de auto gekocht bij acv in veldhoven. Als je de site opzoekt op de pc geeft hij het logo niet aan, alleen als ik de site opstart via mijn gsm
Brr daar heb ik mijn O2 gekocht wat een klootzak is dat zeg.
Ik ben niet gouw geëmotioneerd maar daar heb ik wel even een potje staan janken bij de koop.

Daarbij is het een grote leugenaar al zijn auto's zijn eerste eigenaar, rookvrij en hebben navigatie wat ze niet hebben dus.

Ik mijn laguna daar toen achtergelaten zonder navigatie en ineens had deze navigatie en was van eerste eigenaar NOT

:mad::mad::mad::mad::mad:
 

Octavia32

Forumguru
Als ik straks een rustig momentje heb zal ik wel een verhaal plaatsen, zit nu op mijn werk.
Had eigenlijk ook gehoopt dat @h.r. Zou reageren.
Wordt nogal een verhaal en mijn bloed begint te koken als ik aan deze klootzak denk.
 

Cordoba

Forumguru
Hallo ertromp, je zegt dat de verkopende partij een mededelingsplicht heeft, maar misschien weet de verkoper dit probleem niet. Ik heb deze auto bij een handelaar gekocht en het probleem is nu ik de kleine lettertje lees dat ik getekend heb dat de auto geleverd wordt zonder garantie. Heb wel al met de bovag contact gehad omdat ik gezien had dat hij bij de bovag was aangesloten (staat op de site). Maar bij de bovag is dit bedrijf niet bekend.

Hallo TooTall. Ik heb de auto gekocht bij acv in veldhoven. Als je de site opzoekt op de pc geeft hij het logo niet aan, alleen als ik de site opstart via mijn gsm

Staat de site op je gsm misschien in de cache (dus dat ie niet de nieuwe versie upload)? Ik zou zeker met dit verhaal bij naar de Bovag gaan: ze kunnen je misschien niet direct helpen, maar mogelijk kunnen ze aangeven of ie wel Bovag-lid is geweest (en tot wanneer). Verder zal de Bovag kijken of er misbruik is gemaakt van hun logo, en ook achter het bedrijf aangaan. Hoe meer organisaties/mensen deze tent in de nek hijgen, hoe minder tijd ie heeft om de boel op te lichten. ACV komt me vaag bekend voor uit de tijd dat ik in Eindhoven woonde, en had volgens mij ook toen al een twijfelachtige reputatie.
 

h.r.

Actief lid
Nou, ik zal proberen te vertellen hoe het een en ander is gegaan.
Hij is heel vriendelijk als je komt. Hij vertelt je van alles wat er gebeurt aan de auto. Hij wordt keurig gewassen, hij wordt helemaal nagekeken, een beurt, alle krasjes worden weggepoetst. Maw je krijgt een tip toppe auto.
Maar zoals al vaker gezegd wordt, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Zo bleek dus ook toen we de auto gingen halen. Hij was niet eens gewassen. Er zat maar 1 sleutel bij, garantie hadden we niet en ineens was hij erg vervelend. Hij sloeg om als een blad aan een boom toen we de auto betaald hadden. We zijn daar snel weggegaan. Hij liep niet eens mee en wenste ons ook geen plezier of veilige km.
Toen we daarna gingen google( hadden we beter vantevoren kunnen doen) zagen we heel veel negatieve reacties over hem. Maar toen was het leed al geschied
 

Cordoba

Forumguru
Even gecheckt: op mijn mobiel géén Bovag logo als ik de normale site bezoek, als ik de mobiele site bekijk (zowel op de laptop als de mobiel) zie ik het logo wel.

Overigens kunnen mensen natuurlijk ook reviews over dit bedrijf plaatsen op diverse waarderingssites. (bijvoorbeeld hier)

Edit: het feit dat ze nog steeds het Bovaglogo voeren, lijkt me voldoende reden om ook bij de Bovag aan te kloppen met deze klacht.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Wie kan mij zijn meerwaarde uitleggen van zijn garantie ???
Als ik dat zo lees dan krijg ik meer de indruk dat ik 250.00 afleveringskosten betaal om hem wat extra koffiegeld te geven.....
Technische controle doe ik zelf al eens in de maand, maar wat deze tekst in een garantie verhaal als meerwaarde heeft ????
En zo staan er wel meer gebakken lucht teksten.......

Maar goed als je er al wat hebt aangeschaft dan word je er zeker niet blij van.....


Garantie
Zoveel mensen, zoveel wensen.

Omdat iedere (potentiele) klant andere verwachtingen van zijn of haar
nieuwe auto heeft kennen wij diverse garantie pakketten.

Even voor de duidelijkheid!

Wij adverteren met meeneemprijzen .


Wij berekenen € 250 afleveringskosten als u bij ons een auto koopt.


De volgende punten worden hiervoor altijd uitgevoerd:

- nationale auto pas, bij iedere auto gegarandeerde kilometerstand
- alle auto's dealer onderhouden, onderhoud altijd opvraagbaar of aanwezig
- APK die nog minimaal 6 maanden geldig is zo niet nieuwe APK
- de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto
- indien van toepassing vrijwaring van uw in te ruilen auto
- tenaamstelling van uw gekochte auto
- technische controle ( olie, koelvloeistof, remmen etc.)

Wilt u dedistributieriem vervangen, meerprijs € 395.00.

WAT OOK TOT DE MOGELIJKHEID BEHOORT IS DE AUTO TE KOPEN MET 12 MAANDEN GARANTIE € 595 INCL BEURT EN NIEUWE APK.

Wij hopen u hiermee duidelijkheid te geven over onze manier van werken.
 

s-line

Forumguru
Zo zie je maar garantie bij een autodealer of handelaar is vaak wassen neus of een sigaar uit eigen doos.
Ik zou net zo lief een auto bij een particulier kopen en dan eventueel zelf langs een garage gaan om hem te laten nakijken of zelf goed nakijken op een brug.
Nu wil het feit dat ik toevallig een heel mooi exemplaar te koop heb!;)
 
Bovenaan Onderaan