Superb III 2.0 TSI 220PK Style HB Black Magic Metallic van Paultie

stijnheidi

Senior Member
Ziet er erg mooi uit. Alleen jammer dat je de twee rondjes in het sierstuk ziet. De zichtbaarheid ervan zal in het echt verwacht ik wel meevallen. (zit nu met mijn neus op de foto/sierstuk)
 

RefleCs

Forumguru
Je zou nog kunnen overwegen om de binnenzijde mat zwart te spuiten ofzo. Dan heb je dat al stukken minder.
 

Level42

Forumguru
Mooi !!

Vraagje: zie dat bij jou de C led strip doorloopt in het kofferbakgedeelte. Als "arme" Ambition line rijder heb ik dat niet maar lijkt me wel mooi om dat te retro-fitten.....enig idee of dat mogelijk is en hoe het nu bij jou zit ?

De mistlamp zit namelijk wel al in dit (linker) gedeelte en is volgens mij ook LED....
 

paultie

Forumguru
@Level42 ik denk wel dat dit mogelijk is. Zal betekenen dat er een kabel door de achterklep geleid zal moeten worden om dat voor elkaar te krijgen. maar ik denk niet de het onmogelijk is. Dan is uiteraard nog de vraag welke leds en of er een plek aanwezig is om deze te plaatsen.

Maar net als met de wimpers is er maar een manier om hier achter te komen en dat is het licht zelf demonteren.
 

paultie

Forumguru
Vandaag het volgende project besteld. Aangezien ik dadelijk aan de schoolvakanties ben gebonden zit een vlieg vakantie er niet zo vaak meer in als ik zou willen. Dus op verzoek van de vrouw gaan we een verticaal afneembare trekhaak monteren. (het verticale was mijn verzoek zodat niets meer zichtbaar is op het moment dat de trekhaak niet is geinstalleerd.
De auto is standaard af fabriek hier reeds op voorbereid volgens de duitse bestel lijst.

Heb gekozen voor een BOSOL trekhaak met specifieke kabelset voor de superb waar reeds trekhaak voorbereiding aanwezig is.
Besteld via Rameder welke overigens snel en goed communiceert over de mogelijkheden voor de superb.

Als het dan wat warmer weer is zal ik de installatie doen zodat de plastic onderdelen van de bumper niet vanwege de kou scheuren of breken.
Voor de liefhebbers zal ik proberen hier een DIY van te maken. ;)

Denk dat ik dan na installatie weer even bij @Antera langs moet wippen om de trekhaak in te leren....
 

RefleCs

Forumguru
Zo eindelijk weer thuis na een halve dag werken en nog een halve dag nog harder werken (kinderfeestje van mijn jongste).

@paultie zodra ik de Superb in ontvangst heb mogen nemen laat ik even weten of daar nou al LED in zit of niet. Ik heb geen idee meer of ik dat nou al geregeld had of niet :D
 

RefleCs

Forumguru
Komt goed als het goed is is de auto deze week geproduceerd :) Nog maar heel even en dan mag ook ik genieten van mijn volgende Skoda :D
 
Bovenaan Onderaan