Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kempes

Forumguru
Waarschijnlijk omdat er meerdere keren gevraagd is of mensen die op ovb stonden aan wilde geven of ze kwamen..
 

Noord26

Forumguru
Skoda-rijders @Antera (organisator),

Ik moet mijzelf helaas afmelden. Mark van JD heb ik reeds op de hoogte gesteld dat ik verhinderd ben.

Enige uitleg is wel op zijn plaats: een zus van een vriendin van mij heeft 15 maanden strijd geleverd tegen leukemie, maar heeft afgelopen nacht helaas de strijd verloren. Zaterdag aanstaande is de begrafenis (te Zoetermeer) en wordt ik verwacht aanwezig te zijn.

Hopelijk wordt aanstaande zaterdag een fraaiere dag in Lochem als wat voor mij nu op de (verplichte) planning staat.. :wavecry:
 

Import Yeti

Forumguru
De OVB's wil ik graag nog antwoord of je nog komt dit vanwege de planning die ze bij JD willen doen. Diegene die op deze lijst nog staan hoor ik graag als deze alsnog niet komen en anders word er verwacht dat je zeker aanwezig bent. Zomaar zonder reden af laten weten word niet op prijs gesteld indien je wilt chippen of rollen of andere aanpassingen wilt. Bezoekers niet natuurlik Dit even ter vriendelijk info
:D
@Antera, bij deze laat ik je weten niet meer te zullen komen.....
 

Arreslee

Senior Member
@Import Yeti. Zet jezelf weer op de lijst. Kom zaterdag langs en ik verwacht dat er best wel een gaatje is.

@Race Eend. Ik probeer zo rond 0830 aanwezig te zijn en ik zie wel hoe de dag gaat verlopen.

Tot zaterdag.
 

Import Yeti

Forumguru
@Import Yeti. Zet jezelf weer op de lijst. Kom zaterdag langs en ik verwacht dat er best wel een gaatje is.

@Race Eend. Ik probeer zo rond 0830 aanwezig te zijn en ik zie wel hoe de dag gaat verlopen.

Tot zaterdag.
@Arreslee, bedankt voor het aanbod, maar op deze wijze laat ik mij hier op dit forum niet zomaar even van de lijst af halen. Met andere woorden, ik bedank er voor. Men had tenminste even via een pb contact op kunnen nemen. Communicatie noemt men dat.
 

Noord26

Forumguru
Kan niet genoeg credit geven aan de organisator. Wat er allemaal bij komt kijken. Dat er dan even een PB tussendoor glipt, hoef je echt niet zo minachting te reageren. Ga uit van goede AUB!

Je zou ook kunnen denken dat mensen die willen komen, ook echt daadwerkelijk wel zullen komen. En het topic, zeker als het tegen de datum aan loopt, wat actiever in de gaten gaan houden. Heel de 20 pagina's terug zijn er wat namen afgevallen per ongeluk van personen. Als die dat even aangeven worden ze keurig weer terug geplaatst. Niet zo negatief op pakken hoor, omdat je naam er per ongeluk niet bij staat.

Het is een prachtig initiatief waarin een hoop eigen vrije-tijd-uurtjes in gaan zitten. Beetje pro-actiever en minder pessimistisch denken zou je daarom wel sieren @Import Yeti ; ipv nu een snaar maken richting @Antera. Ben blij dat hij zijn passie wil delen met anderen!

Iedereen veel plezier zaterdag in ieder geval. En laat de mensen met passie welkom zijn!
 

RefleCs

Forumguru
Euh @Import Yeti, ik heb altijd geleerd dat communicatie van 2 kanten komt. Ik heb zelf een keer een dergelijke meeting georganiseerd en er komt veel bij kijken. Van mensen die zich opgeven mag je verwachten dat ze e.e.a. in de gaten houden. Als je als organisator elk persoon moet herinneren om de agenda te raadplegen is onbegonnen werk. Sorry maar je reactie vindt ik wat overtrokken.

We proberen hier met zijn allen iets leuks neer te zetten en het is allemaal met de best mogelijke intentie. Zoals @Noord26 al zegt ga uit van het goede. Sorry dat je het zo ervaart maar verplaats je ook even in de organisatie die geheel op vrijwillige basis is. Het is geen daytime job waarbij je alles continu in de smiezen hebt.

De communicatie door de organisatie verloopt via dit topic. Aan eenieder die zich opgeeft is het dan ook eigen verantwoordelijkheid om dit topic in de gaten te houden.
 

Antera

Donateur
@Noord26 gecondoleerd. Sommige dingen gaan altijd voor.

@Import Yeti elke keer dat de lijst word geqoute krijg je een mail ook van elke reactie in dit topic. Je weet nu op het moment dat je van de lijst af bent ineens het topic wel te vinden en daarvoor niet. Neem ik je niet kwalijk maar ik kan niet iedereen zijn handje vast houden of continu op dit topic wijzen via pb. Daar zijn tenslotte de mails voor die je automatisch krijgt. Jammer dat je niet meer wilt komen maar dat moet je zeker zelf bepalen. Je bent die dag alsnog van harte welkom om de rollerbank te betreden. Aan jouw de keus
 

Import Yeti

Forumguru
Euh @Import Yeti, ik heb altijd geleerd dat communicatie van 2 kanten komt. Ik heb zelf een keer een dergelijke meeting georganiseerd en er komt veel bij kijken. Van mensen die zich opgeven mag je verwachten dat ze e.e.a. in de gaten houden. Als je als organisator elk persoon moet herinneren om de agenda te raadplegen is onbegonnen werk. Sorry maar je reactie vindt ik wat overtrokken.

We proberen hier met zijn allen iets leuks neer te zetten en het is allemaal met de best mogelijke intentie. Zoals @Noord26 al zegt ga uit van het goede. Sorry dat je het zo ervaart maar verplaats je ook even in de organisatie die geheel op vrijwillige basis is. Het is geen daytime job waarbij je alles continu in de smiezen hebt.

De communicatie door de organisatie verloopt via dit topic. Aan eenieder die zich opgeeft is het dan ook eigen verantwoordelijkheid om dit topic in de gaten te houden.
@RefleCs @Antera @Noord26 Communicatie komt inderdaad van 2 kanten, maar je kunt het ook omdraaien. Is er dan niemand die er bij stil heeft gestaan dat als ik niet had willen of kunnen komen ,dat ik dan niet kenbaar hier had gemaakt?
Maar goed, dat gezegd te hebben. Dat heeft niets maar dan ook niets met mijn zogeheten pessimisme te maken, maar dat zegt meer iets over dit forum dan over mij.
 

RefleCs

Forumguru
Sorry @Import Yeti maar ik blijf bij mijn standpunt. Als je je ergens voor aanmeldt ben je zelf ook verantwoordelijk voor de rest.

Ik heb nog nooit een kwaad woord over iemand hier op het forum gesproken en zal dat ook nooit doen. Ik laat eenieder in zijn waarde. Ik respecteer de tijd die men in dit soort zaken steekt en als gezegd weet ik hoeveel werk het is om iets dergelijks te organiseren. Als je dan ook nog eens een drukke baan naast het organiseren van iets dergelijks hebt, dan wordt het een lastig verhaal om eenieder persoonlijk aan te schrijven. Dat kan je gewoon echt niet verwachten.

Dat je het gehele forum beoordeelt op alleen deze ervaring begrijp ik ook niet. Laten we het alsjeblieft gezellig houden en organisatoren het respect tonen die ze verdienen. Wellicht dat we in de forumregels hier iets over op moeten nemen om hier in de toekomst verwarring over te voorkomen. @Pasqual?

Als gezegd is het naar mijn mening ieders eigen verantwoordelijkheid dit soort aanmeldingen bij te houden.

Wat overigens wel in de forumregels staat is dat als je een geschil met iemand hebt dat je dat dan niet in het topic plaats maar via PM met die betreffende persoon opneemt op een nette wijze.
 

Simon1984

Senior Member
Punt gemaakt lijkt me, allemaal een andere visie op zaken.
Iemand komt niet; because of reasons...
Iemand anders komt niet: because of reasons (nogmaals gecondoleerd).

Volgens mij zijn we allemaal volwassenen en hoeven we elkaar geen mietje te noemen.
Kom je niet prima, eigen keuze.
Kom je wel, hartstikke leuk!

Maar wel respect voor degene die het organiseert, dit blijft altijd lastig.
 

Thokozanoah

Forumguru
@Import Yeti het kan natuurlijk ook best zijn dat jouw naam per ongeluk is verwijderd en kan het zomaar eens zijn dat de organisator hier helemaal niet mee te maken heeft. Dus is het misschien wel een communicatiefoutje. Maar er zijn ergere dingen toch? Kom gewoon gezellig langs en geniet van een mooie dag in Lochem, want ik weet wel zeker dat dat het gaat worden. Ik heb er in ieder geval zin in en zal morgen de auto eens lekker wassen, ik hoop je alsnog te zien zaterdag :bloemen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan