Skoda Rijnwoud wordt Auto Hoogenboom (PON Retail) helaas..

CharlesTucker

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen slechte ervaringen heb met de Skoda afdeling van Hoogenboom (Rotterdam-Zuid, dus voorheen Swarttouw, geen Rijnwoud). Maar gelukkig ook weinig problemen met de Skoda's, dus vooral inderdaad verkopen en beurten inplannen.

- Positief: Hoogenboom Skoda, kort na de overname van Swarttouw wel een serieus probleem met de auto gehad, een dag voor de vakantie, waarbij ze me heel fijn geholpen hebben met het regelen van vervangend vervoer, en er ook nog even snel winterbanden onder gezet hebben (de betreffende medewerker was toen overigens al met pensioen, en werd daar min of meer nog gedoogd, als ik het goed begrepen had :giggle:, dus die werkt er nu niet meer)
- Negatief: Hoogenboom VW, waar men niet bleek te weten wat voor olie er in een 1.5TSI moet
- Negatief: Hoogenboom VW, waar de verkopers de koffie belangrijker vonden dan de vraag van een potentiele klant.
- Positief: Hoogenboom Audi, waar ze bij de auto van m'n broer (tweedehands, 5 jaar oud, en gekocht bij een andere dealer) onder garantie en zonder gezeur de komplete motor vervangen hebben omdat ie nogal veel olie verbruikte.
 

MacManiac78

Forumguru
We kunnen de Stealers wel aan de "Hoogenboom" hangen, maar zo kent iedereen van elke garagehouder wel een verhaal. Zo probeer ik al meerdere dagen 'mijn' dealer telefonisch te bereiken en neem steevast slechts de afdeling verkoop op, die mij dan weer in de wacht voor de afsprakenbalie zet. Ik hoef slechts een afspraak te maken voor de APK.
 

CharlesTucker

Forumguru
Dat is wel heel slecht. Toevallig heb ik zelf net een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt, maar via de website. Dat werkte prima. alleen wel heel druk (of ze hebben te weinig personeel), er was pas half juni plek. Voor mij geen issue, ik hoop alleen niet dat je bij een probleem met de auto ook zo lang moet wachten
 

erto171

Actief lid
Telefonisch contact opgenomen voor een prijsopgave van nieuwe ruitenwissers voor en achter van mijn Skoda Scala, antwoord van Hoogenboom als u een prijsopgave wilt van onderdelen dan moet u langs komen of een formulier invullen. Fijne service van dealer Hoogenboom, voorheen Skoda Rijnwoud, die verbonden je gewoon door met het magazijn.
Inmiddels nieuwe ruitenwissers gekocht op internet, slechte beurt Skoda Hoogenboom Rotterdam ¡
 

ertromp

Forumguru
Top dealer deze. Laat je tot het besef komen dat je dit soort onderdelen stukken goedkoper via het WWW kunt bestellen en beter zelf kunt monteren.
Die Rijnwoud toko heeft TS gewon behoedt voor het teveel uitgeven van kostbare euries voor dit soort zaken. Chapaeu voor Rijnwoud
 

erto171

Actief lid
Citaat van wat hier direct boven staat verwijderd.
Deze schijnbaar kleine zaken zijn gewoon irritant, en nodigen je uit om over te stappen, zeker met meerdere Skoda dealers in een straal van 6 km
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Troost je, ze zijn allemaal véél te duur voor dit soort dingen. Ruitenwissers kan je wel zelf vervangen toch?!?
 
Bovenaan Onderaan