Skoda Karoq

Tuulster

Forumguru
Huh @Tuulster , op een eerdere post van je in dit topic zie ik toch degelijk een startknop zitten...
Zou vreemd zijn als hij niet leverbaar zou zijn met Kessy.
Klopt, @Japanese Power zo werk het bij de Octavia III ook; Kessy + ouderwetse klapsleutel...... ook een gemiste kans in mijn ogen.
Bij de Superb heb ik een mooie sleutel zonder zichtbare baard. Beter! :thumbsup:

Hoe zit dat bij een Kodiaq met Kessy??
 

EdK

Forumguru
Ja, jammer dan komt aan al het speurwerk en gesuggereer een eind :cry: ;)
Tsja dat wel, maar dan vinden ze hem weer niet mooi en tegenvallen en weet ik wat...
En tsja totdat hij in de showroom staat...... dan is t opeens een superkar en is er niets verkeerds aan....

En zo gaat het met elk model........... we hebben het net met de Octa achter de rug...
 

Tuulster

Forumguru
Tsja dat wel, maar dan vinden ze hem weer niet mooi en tegenvallen en weet ik wat...
En tsja totdat hij in de showroom staat...... dan is t opeens een superkar en is er niets verkeerds aan....

En zo gaat het met elk model........... we hebben het net met de Octa achter de rug...

hqdefault.jpg
 

Japanese Power

Donateur
Klopt, Hoe zit dat bij een Kodiaq met Kessy??
Eigenlijk idem realiseer ik me, afhankelijk van de uitvoering. Keyless Go maar geen keyless entry. Heb ik op m'n Ambition Business apart erbij moeten nemen. Heb nu al 3 auto's met "Kessy" gehad maar allemaal entry en start ineen. Beetje gemiste kans idd van Skoda.
 

Seigersbjorn

Senior Member
Eigenlijk idem realiseer ik me, afhankelijk van de uitvoering. Keyless Go maar geen keyless entry. Heb ik op m'n Ambition Business apart erbij moeten nemen. Heb nu al 3 auto's met "Kessy" gehad maar allemaal entry en start ineen. Beetje gemiste kans idd van Skoda.
Ik heb op mijn Fabia III combi ook Kessy met een klapsleutel. Helaas pindakaas
 

OscarPetersen

Senior Member
Klopt, @Japanese Power zo werk het bij de Octavia III ook; Kessy + ouderwetse klapsleutel...... ook een gemiste kans in mijn ogen.
Bij de Superb heb ik een mooie sleutel zonder zichtbare baard. Beter! :thumbsup:

Hoe zit dat bij een Kodiaq met Kessy??
Bij onze Kodiaq zoals bij Uw Superb: zonder baard (zie foto 1 bij de post van @Tuulster hiervoor). Je kunt wel een sleutel met baard uit de sleutel schuiven. Zit in de sleutel verstopt voor noodgevallen als de batterij bijvoorbeeld leeg is. Je kunt dan de deur alsnog openen. Het is alleen de vraag hoe je dan de auto start als de batterij leeg is. Mogelijk gaat dat dan via een nfc chip zoals zin de ov-chipkaart of paspoort, dus dat je de sleutel ergens tegen moet houden, bijvoorbeeld de stuurkolom in de buurt van de startknop. Ik zoek dat nog uit.
 

Falcon

Donateur
Eerste foto van binnen! Helaas nog weinig te zien.......

Buiten sportstoelen en een zwarte hemelbekleding! :thumbsup:

Bekijk bijlage 59168

http://www.jcnews.ru/news/skoda_karoq_pervyiy_test_drayv_preemnika_yeti/38276

Misschien wel even leuk om hier een aantal punten uit te halen, die ik nog niet gelezen heb in dit topic:

1. Optionele opklaptafeltjes (minder beenruimte voor de passagiers achterin als deze op/neergeklapt zijn)
2. Optioneel mogelijk om het VarioFlex systeem te bestellen achterin, hierdoor heb je 3 losse stoelen die individueel in te stellen zijn en ook er uit te halen zijn.. middelste kan opgeklapt worden als tafeltje. (Yeti en Roomster hebben dit nu ook) ipv een vaste achterbank. De helling van de rugleuning is dan ook instelbaar.
3. Skoda geeft aan dat de Karoq comfortabeler is dan de Ateca (Onderstel/vering/DCC)
4. Skoda Karoq lengte - 4382 mm, wielbasis - 2638 mm. Ter vergelijking, de cijfers Kodiak 4697 mm en 2791 mm bedragen. Volkswagen Tiguan - 4486 mm en 2681 mm. Skoda Yeti - 4222 mm en 2578 mm.
5. En een foto die ik nog miste in dit topic:
filecpd.php
 

wakkie

Senior Member
Op basis van de lengte en wielbasis is het een Seat Ateca in een Skoda jas. Volgens mij zullen uitrusting, prijzen en technische specificaties goed met elkaar vergelijkbaar zijn.
 

Falcon

Donateur
Dynamic stoelen met verstelbare hoofdsteun??!! :pardon: :thumbsup:

Skoda-Karoq-Yeti-2-2017-Erste-Infos-Bilder-1200x800-cd5a4dad089e12b7.jpg

Ai.. ik weet niet of ik die het onderste gedeelte van de hoofdsteun prettig ga vinden, bij een peugeot 308 prikt dat behoorlijk irritant in mijn nek/boven mijn schouders.. kan hem daar niet hoog genoeg zetten.
 
Bovenaan Onderaan