Skoda Karoq

Japanese Power

Donateur
Wel jammer dat de wielkastbescherming alleen op de 4x4 leverbaar is. Maakt hem nl. wel een tikkie stoerder, net als z’n grote broer.
 

AGTon

Forumguru
Nee, is het is werkelijk zo dat als je ruimte op de achterbank wilt bij de Karoq, je de flexstoelen zeker niet moet nemen..!


Maar betekent dit dan ook 10 cm meer bagageruimte? Of hebben de flexstoelen gewoon 10 cm meer ruimte voor zichzelf nodig?
 

MartinSkoda

Nieuw lid
Naar mijn idee is er een verschil in zittingdiepte en niet in de afstand van de rugleuning van de achterstoel tot de voorstoel.
 

Brightstar1981

Forumguru
En ondertussen komen wij er niet uit.. ( ik en mijn partner )
Ik ga voor een Skoda Karoq, mijn partner wilt de Seat Ateca.
Hoe lossen we dit op ?:sterretjes::sterretjes::banghead:
 

EdK

Forumguru
Hoe lossen we dit op ?
Wel ze kan straks met een Seat minder meenemen....
Voorstel doen dat zij de kleur mag bepalen en jij het merk...
Tsja is uiterste geval een andere partner zoeken..??? :nono::dankje:
Of uiteindelijk zoals altijd door de knieën gaan en voor de Seat gaan en bij elk wissewasje zeggen, tsja dat was met Skoda niet gebeurd....:pardon:

Maar goed we horen het al, het gaat dus de Seat worden....:deuk:
Het blijft vervelend die luxe problemen.....:jaja::jaja:
 

Brightstar1981

Forumguru
Wel ze kan straks met een Seat minder meenemen....
Voorstel doen dat zij de kleur mag bepalen en jij het merk...
Tsja is uiterste geval een andere partner zoeken..??? :nono::dankje:
Of uiteindelijk zoals altijd door de knieën gaan en voor de Seat gaan en bij elk wissewasje zeggen, tsja dat was met Skoda niet gebeurd....:pardon:

Maar goed we horen het al, het gaat dus de Seat worden....:deuk:
Het blijft vervelend die luxe problemen.....:jaja::jaja:

Ik zit hier al een dikke 2 jaar op het forum.. Zij is in mijn geval een hij.. !:deuk::D:jaja::cheer:
 

EdK

Forumguru
Ik zit hier al een dikke 2 jaar op het forum.. Zij is in mijn geval een hij.. !:deuk::D:jaja::cheer:
Tsja hallo denk je dat ik het privé leven van al de leden hier ga bijhouden....
Maar goed lees het dan maar even gender neutraal dus hij of zij naar keuze !

En wat betreft de levertijden, denk dat de dealers dit per merk je beter kunnen vertellen !
Skoda zie je momenteel bij elke reclame op TV wel voorbij komen, dus vermoed dat je hiervoor snel de knoop moet doorhakken.
Als hun toegezegde partij verkocht is en de vraag blijft hoog dan is de kans groot dat er Kodiaq levertijd problemen kunnen komen....
 

leon-cupra

Forumguru
En ondertussen komen wij er niet uit.. ( ik en mijn partner )
Ik ga voor een Skoda Karoq, mijn partner wilt de Seat Ateca.
Hoe lossen we dit op ?:sterretjes::sterretjes::banghead:
heeft hij iets wat hij absoluut niet graag doen en jij wel? Dan zeg jij "ok, jij mag de wagen kiezen maar dan kies ik dat (hetgeen hij absoluut niet graag doet)". Kans is groot dat hij afziet van de Seat :deuk:
 

Bakboord1

Forumguru
Heb je al proef gereden? De stoelen van Seat zijn niet altijd even best is mijn ervaring bij een Leon. De standaard stoelen zijn slap en de sportstoelen te smal voor mij.

Ik zou trouwens ook voor de tiguan gaan. Super stoelen en het rijdt heerlijk.
 

cali05

Forumguru
Heb vorige week in twee Tiguans proefgereden , een Ateca en een Karoq. Ateca viel af om de stoelen en het dashboard. Tiguan vond ik de fijnste auto maar daar moest ik teveel op bijleggen. Is uiteindelijk een Karoq 10.tsi Style business geworden. Fijne auto met Varioflex achterstoelen. Ga de Karoq overigens wel laten tunen naar 140 pk en 240 nm
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan