Security Hobbyhal, amsterdam west

Desperado

Forumguru
Ja, dat is een flinke hoop. Ik zou er ook niet graag willen wonen. Maar denk dat de meeste mensen die de rust gewend zijn zo denken en mensen die de drukte gewend zijn juist net andersom. :geek:
 

EdK

Forumguru
zoek een hutje op de heide buiten het randstad gebeuren, maar na bovenstaand bericht over begrip randstad is elk heide gebied nu niet meer buiten de randstad.............

bedankt hoor......... mot ik nog emigreren ook....
 

Cordoba

Forumguru
@Desperado: ik had het niet nagezocht, maar dacht dat het echt in die orde van grootte lag, in je link wordt trouwens ook wel duidelijk dat er buiten de randstand weinig wordt gewerkt.;) Meer dan 50% van het BNP wordt wel in de randstad verdiend, als je dan ook nog in ogenschouw neemt dat er in Brabant ook nog flink wat mensen wonen, en behoorlijk geld verdient (denk ook aan regio Ehv, met veel high tech), dan vraag je je af wat ze in de rest van Nederland uitspoken.:D
 

Desperado

Forumguru
Ja, lijkt me beter, een onzintopic hebben we al.

In de VS is het volgens mij heel normaal dat je ergens een brug huurt. Ik heb wel eens gehoord dat veel monteurs daar het zo doen ipv een vaste baan.
 

Desperado

Forumguru
Als ik het goed heb gezien kun je in Veenendaal ook een brug huren. Als ik er weer langsrij zal ik er eens opletten.
 

Baphi

Forumguru
In Hillegom ook, twee verschillende aanbieders zelfs! Ben bij één van de twee elk jaar met de oldtimer aan het klussen (onderhoud & reparatie).
In Den Bosch zi ter ook één.
 

dirkie996

Forumguru
Het bestond in ieder geval vroeger in Kuurne maar was al gesloten na iets meer of een jaar, spreek nu over 8j geleden. Blijkbaar spreekt het niet genoeg mensen aan. Maar vind het een super-idee.
Ja, inderdaad, in Kuurne had je dit bij de Saab/Mazda garage. Jammer genoeg is dit verdwenen bij overname van Citroën.
Ikzelf heb in het verleden nog aan auto's gesleuteld, met de voorwielen op zo'n verhoogje, maar echt veilig vond ik dit niet. En als ik eerlijk moet zijn, met het verouderen en een slechte rug ( 3 x geopereerd), gaat het niet zo goed meer om onder een wagen te liggen sleutelen:cry:
 

turboturbo

Forumguru
Ben hier vanmiddag ook een paar uur wezen sleutelen - is me prima bevallen. Er is alle gereedschap te huren dat je nodig hebt. Ook heb ik een paar keer goed advies gekregen toen ik niet meer wist hoe ik verder moest.
Marek is een zeer aardige man, en denkt goed met je mee. Gaf ook wat kleine algemene sleuteltips (bijv. m'n bitjes vast-tapen zodat ze niet in een slang of opening konden vallen, etc dat soort werk)

Voor 20 euro all-in was ik klaar!

Wat ook wel fijn was, was dat er de mogelijkheid is om een monteur te de klus af te laten maken als je niet meer weet hoe je verder moet. Dat kon nog diezelfde middag. Gelukkig was dat voor mij niet nodig (de kans zat er wel dik in, wegens een kleine tegenslag)

Enige dat ik kon bedenken is dat hij geen G12 koevloeistof op voorraad had (en me dat ook niet had verteld aan het begin / noch had ik het gevraagd), en me dus maar adviseerde om G11 te gebruiken. En dat is toch echt tegen alle voorschriften in bij Skoda, dacht ik?
 
Bovenaan Onderaan