schildjes vervangen …

hemi24

Forumguru
Logo op het stuur? Kapje op de schakelpook? Logo’s op de wielnaven? Logo op motorkap en kofferdeksel?

Help ons maar een beetje op weg..! Ze zijn hier allemaal wel al een keertje voorbij gekomen.

:pieker:
 

Jo!

Lid
Ah, logisch.
Het zij er nogal wat, niet bij stilgestaan.
Ik bedoel de schildjes op de motorkap en achterklep
 

Jo!

Lid
ja prima, ik hoef ze er al niet meer af the halen, kwamen vanzelf los.
ik wil alleen weten waar deze dingen te krijgen (= zeer waarschijnlijk 'kopen') zijn?
 

JeSko

Forumguru
Kopacek & AliExpress, eerste is duurder maar top kwaliteit (OEM) tweede is goedkoper en degelijk maar ze sluiten soms wat minder netjes aan.


Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €5.50 3%OFF | 80Mm 90Mm Abs Embleem Voor Skoda Fabia 1 2 Octavia A7 Rs Uitstekende Snelle Yeti Karoq Vision Auto Hoofd Voor Achterklep Achterklep Sticker
 

Tees

Donateur
Ik zou zelf dit soort spul bij Kopacek bestellen, dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt en dat het past. Bij neef Ali is t altijd weer een gok wat de kwaliteit is.
 

JeSko

Forumguru
Klopt @Tees , zelf zo'n 4 x besteld bij Ali en 2 keer waren ze heel goed en twee keer wat minder. Blijft een gokje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

MikieGeina

Nieuw lid
Vraagje. Ik heb een Skoda Superb 2 combi en wil de oude logos vervangen voor het nieuwe model. Op Ali indd een hoop verschillende logos alleen wat ik zo zie is dat ze allemaal wat verbogen zijn terwijl ik een vlak oppervlak heb. Heeft iemand een link waarbij ik de motorkap en achterklep logos voor nieuwe kan vervangen
 

Jo!

Lid
de hamvraag is nu denk ik: hoe krijg ik die oude schildjes er af.
de voorkant kan met 'vleugels' en al losgehaald worden van de motorkap, maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik het loskrijg.
de achterste is helemaal een raadsel …
uiteraard wil ik de auto niet beschadigen! dus onbezonnen 'maar wat doen' is geen optie

graag jullie advies of verwijzing als het al een keer ergens staat?

dank
 
Bovenaan Onderaan