Race Wars 2022 (Zolder)

JeSko

Forumguru
Zo, ons dagje Race Wars zit er op,

Jammer dat de organisatie geen onderscheid maakte tussen gewone auto's en getunede auto's aan de inkom, bijgevolg stonden er heel veel getunede auto's, waaronder de onze, noodgedwongen op de gewone parkings, en een hoop standaard wagens rond het circuit, zonder selectie criteria zal je altijd mensen hebben met auto's die onnodig plek innemen en de show naar beneden halen.

Maar ondanks het feit dat het bij de organisatie dus vooral om inkom geld draait, en niet zozeer om algemene kwaliteit, hebben we toch heel wat moois gezien.
 

EdK

Forumguru
Mooi hoor dat belgische asfalt......
@JeSko durf eens wat dichter naar een wagen te lopen....
HEt vele asfalt trekt veel te veel aandacht met gevolg dat de wagen eigenlijk wegvalt
 

leon-cupra

Forumguru
Nog eens een echte “tjoening”-meeting. Niet echt mijn stijl .. maar verschiet er telkens van hoeveel extra kapitaal sommige in hun wagens steken.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja vooral in de "golden Circle" in het midden van de Paddock lag het niveau hoog, daar stonden auto's met wielen van 10-15.000 euro, airride van 10.000 euro, er stond een Supra waarvan de eigenaar wist te vertellen al voor 50.000 in de auto te zitten, zonder aankoop.
 

Cordoba

Forumguru
....Jammer dat de organisatie geen onderscheid maakte tussen gewone auto's en getunede auto's aan de inkom, bijgevolg stonden er heel veel getunede auto's, waaronder de onze, noodgedwongen op de gewone parkings, en een hoop standaard wagens rond het circuit, zonder selectie criteria zal je altijd mensen hebben met auto's die onnodig plek innemen en de show naar beneden halen.....
Als liefhebber van verlaagde auto's moet je daar toch blij mee zijn? ;)


Veel bijzondere auto's, het aantal mooie auto's was naar mijn smaak beperkt. Bijvoorbeeld die W122 met BBS-velgen, naar mijn smaak een absolute mismatch, net als die occasie met het stuur op het motorblok.

Jefrey even serieus: ik zie nog al wat foto's van dezelfde auto, die nauwelijks van elkaar verschillen (dezelfde auto, en dan 3-4 foto's van ongeveer dezelfde plek). Misschien iets meer selecteren wat je post, maar op zich vind ik het leuk om te zien wat er allemaal te vinden is op zo'n meeting. Zo te zien stond je op de parkeerplaatsen in de buurt van de circuitingang, en heel wat auto's in de paddock.
 
Bovenaan Onderaan