Prijslijsten / Technische gegevens Skoda modellen (PDF files)

Tallguy

Forumguru
Als bijlage bij dit bericht heb ik een aantal prijslijsten cq technische gegevens PDF's bijgevoegd.

EDIT: er missen nog 2, die zijn te groot om te kunnen uploaden. Daar wordt nog aan gewerkt.
 

Bijlagen

  • Technische_gegevens_Superb.pdf
    455,2 KB · Weergaven: 73
  • Technische_gegevens_Octavia_Hatchback.pdf
    493,8 KB · Weergaven: 34
  • Technische_gegevens_Octavia_Combi.pdf
    496,9 KB · Weergaven: 65
  • Technische_gegevens_Roomster.pdf
    159,5 KB · Weergaven: 13
  • Technische_gegevens_Yeti.pdf
    967,8 KB · Weergaven: 28

Tallguy

Forumguru
Hoi Falcon,

Zippen mbt PDF's helpt niet veel. Als ik bijv die van de Superb neem (466K) en die zip is het eindresultaat 450,5K). Dat is zo minimaal dat ik ze liever niet zip. Bij Word documenten bijv zou ik ze wél zippen omdat daar wel veel mee te winnen is. PDF's zijn vaak lastig, dus hou ik het liever zo.
 

Tallguy

Forumguru
Dit is het download topic dus ik zet er PDF's neer zodat jullie die kunnen downloaden :). De links staan in het topic Handige linkjes van MarcoO2
 

Bakkertje

Forumguru
Ik bedoel eigenlijk dat ik me afvraag of het niet handiger is om op de autoinbedrijf site te kijken (scheelt ook weer serverruimte) of wil je hier een archief op gaan bouwen met oude prijslijsten?
Het is een beetje dubbelop zeg maar..

[MODERATORBREAK]Als je er niets mee kan, dan doe je het toch niet. Een ander vind het misschien wel bruikbaar. Ik vind het dus weer onnodig om hier over het nut te discusseren.

Exciter[/MODERATORBREAK]
 
Bovenaan Onderaan