Poetsclinic zaterdag 22 November 2014

Wil ik aan deze poetsclinic deelnemen?

  • Jazeker

    Stemmen: 13 81,3%
  • Nee absoluut niet

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Desperado

Forumguru
15 November: @Desperado , @bobbl , @turboturbo, @barrie spoorenberg, @Kuikuhnek, @peterrapid, @eriktv, @Corné de Kluijver

22 November: @Desperado , @bobbl , @turboturbo, @Tafkah , @barrie spoorenberg, @peterrapid, @eriktv, @Corné de Kluijver, @Luuk Thijssen


1. @Desperado
2. @turboturbo
3. @Tafkah
4. @Kuikuhnek
5. @peterrapid
6. @Octavia 1.2TSI DSG
7. @bobbl
8. @eriktv (kan pas vrij gaan vragen als datum bekend is - werkt standaard elke zaterdag)
9. @Corné de Kluijver
10. @Luuk Thijssen
11. @barrie spoorenberg
12 @Antera voor de gezelligheid enzo

Dan heeft de 22e 1 stem meer als ik het goed zie.
 

peterrapid

Forumguru
22 is ok voor mij maar graag wel komende week eventueel beslissing van datum zodat ik verlof kan vastzetten.
 

Antera

Donateur
Ik ga de datum vast leggen op de 22ste van november. Iedereen kan die dag nu vrij houden en onderstaande mensen


1. @Desperado ,
2. @bobbl ,
3. @turboturbo,
4. @Tafkah ,
5. @barrie spoorenberg,
6. @peterrapid,
7. @eriktv,
8. @Corné de Kluijver,
9. @Luuk Thijssen
10. @Antera Sta me plekje af indien er nog een liefhebber is zal dan voor de gezelligheid aanwezig zijn.


Graag een PB met:

Naam + Voornaam:
Merk auto:
Type Auto:
Bouwjaar:
Kleur:
Telefoonnummer:


Ik zal daarna de gegevens sturen voor de betaling van € 35 per persoon. Deze zou ik graag binnen 2 weken willen ontvangen zodat ik alles zeker heb omtrend de mensen die meegaan en dat de kosten uiteindelijk niet hoger gaan uitvallen dan de € 35 voor elke persoon.

Omtrend de auto's die gepoets gaan worden word op de dag ter plekke de kaartjes getrokken zodat er daarover geen twijfel zal bestaan mits je niet wilt dat je auto tijdens deze clinic gepoets word geef dit dan even aan

Ik zal in dit topic ook bijhouden wie er betaald heeft.

Ik zie de PB's graag tegemoet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Sorry voor de laten reactie. Ik ben op het moment even met een belangrijke (misschien toekomstige) grote stap bezig in de prive sfeer en dat slokt even wat meer aandacht, onrust en al wat nog niet meer op. Maar ik gaat het zeker verder regelen. De PB's worden beantwoord
 
Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Niks ernstigs is altijd goed. Ben zeer benieuwd, maar dat horen we vast nog wel als het ons aangaat.
Mocht je verder hulp nodig hebben, dan geef je maar een gil.
 

Tafkah

Forumguru
Onder zwaar protest van vrouwlief, heb ik haar overgehaald het bedrag over te maken... moest wel beloven dat we haar auto dan onderhanden gaan nemen....
Dus of ik heb mazzel die zaterdag... of ik moet zondag de 23e als een malloot aan het werk om het geleerde in praktijk te brengen.....
 

Antera

Donateur
1. @@Desperado , Betaling ontvangen 25-9-2014
2. @@bobbl ,
3. @@turboturbo,
4. @@Tafkah , Betaling ontvangen 25-9-2014
5. @@barrie spoorenberg,
6. @@peterrapid,
7. @@eriktv, Betaling ontvangen 25-9-2014
8. @@Corné de Kluijver, Betaling ontvangen 24-9-2014
9. @@Luuk Thijssen
10. @@Antera, Betaling ontvangen 24-9-2014 Sta me plekje af indien er nog een liefhebber is zal dan voor de gezelligheid aanwezig zijn.
 

Antera

Donateur
1. @@Desperado , Betaling ontvangen 25-9-2014
2. @@bobbl ,
3. @@turboturbo,
4. @@Tafkah , Betaling ontvangen 25-9-2014
5. @@barrie spoorenberg, Betaling ontvangen 27-9-2014
6. @@peterrapid,
7. @@eriktv, Betaling ontvangen 25-9-2014
8. @@Corné de Kluijver, Betaling ontvangen 24-9-2014
9. @@Luuk Thijssen
10. @@Antera, Betaling ontvangen 24-9-2014 Sta me plekje af indien er nog een liefhebber is zal dan voor de gezelligheid aanwezig zijn.

Voor diegene die nog niks hebben laten weten:

Graag een PB met:

Naam + Voornaam:
Merk auto:
Type Auto:
Bouwjaar:
Kleur:
Telefoonnummer:


Ik zal daarna de gegevens sturen voor de betaling van € 35 per persoon. Deze zou ik graag binnen 2 weken willen ontvangen zodat ik alles zeker heb omtrend de mensen die meegaan en dat de kosten uiteindelijk niet hoger gaan uitvallen dan de € 35 voor elke persoon.

Omtrend de auto's die gepoets gaan worden word op de dag ter plekke de kaartjes getrokken zodat er daarover geen twijfel zal bestaan mits je niet wilt dat je auto tijdens deze clinic gepoets word geef dit dan even aan

Ik zal in dit topic ook bijhouden wie er betaald heeft.

Ik zie de PB's graag tegemoet
 

Desperado

Forumguru
@Antera heb je degenen die nog niks hebben laten horen ook een pb gestuurd?
Ervaring heeft mij geleerd dat niet iedereen het forum goed in de gaten houdt, maar van pb's krijgen ze een mail.
 

turboturbo

Forumguru
Ik zie net dit topic vandaag weer dankzij het sticky.

Fijn dat er een datum is geprikt; ik laat eind deze week weten of ik de reservering def kan maken!
 
Bovenaan Onderaan