Oud nieuw lid

Skoda-MAN

Forumguru
Toch nog maar even voorstellen,

SkodaMAN = heb weel goed gevoel bij Skoda en MAN trucks is mijn lust en mijn leven en verdien daar mijn centjes als technisch trainer en rijstijl figuur voor chauffeurs

Ik sta hier als nieuw lid maar ben al vanaf 2008 hier aangemeld. In die tijd had ik een Octavia combi 2.0 automaat kompas, fijne auto. Toen ik in 2011 een nieuwe Skoda Octavia combi wilde kopen had ik geen vertrouwen in de geboden motorisering betreffende de benzine uitvoeringen. (achteraf gezien goed gegokt)

Aangezien ik ruimte voor de rolstoel van mijn vrouw nodig heb is de keuze toen gevallen op een Dacia Logan MCV, goedkoop en betrouwbaar. Nu heb een Lodgy Dci 110 Prestige. Prima probleemloze auto die ook nog eens heel goed rijd en zuinig is, werkelijk gemeten 1:21.

Aangezien ik minder zakelijk ga rijden en de mogelijke dieselpesterij van de overheid wil ik weer naar mijn oude liefde terug Skoda.

Nu, met alle kortingen en actiepakketten voor € 199,00, redelijk betaalbaar.

Waarom geen DSG, een hand bak is betrouwbaarder, 1e het niet meer doet dan de 2e of 3e nog wel.
Met een rolstoeler wil je niet langs de snelweg staan dus betrouwbaarheid boven alles

Ik ben in blijde afwachting van: (besteld vrijdag 13-02-2015, ben niet bijgelovig)begin april levering.
Skoda Octavia Combi Ambition 1.4 Businessline 6 versnelling hand
Candy white, zwart interieur
Parking contr. V+A
Rokerspakket
DAB
Driving mode ass.
Verwarmbare voorruit
Reservewiel
Bagage pakket (verstelbare bodem en netjes)
Safety pakket
Hill hold contr.
Plus Pack
Dorpellijsten zwart, spatlappen v+a, achterbumperbescherming allu.

Ik heb gekozen voor het wisselen van de 17” Teron wielen naar de 16” Ilias i.v.m. veercomfort, brandstofverbruik en veiligheid bij sterke regenval. Nieuwe banden zijn ook minder duur.
Ik heb zaterdag een set spiksplinternieuwe Ilias velgen met Conti TS850 winterbanden gekocht, nu zijn ze in de aanbieding en in oktober niet.

Groeten Paul
 

Skoda-MAN

Forumguru
Allemaal dank voor het hartelijke welkom.
Weledele Meneer Kluijver, we gaan toch niet rot doen he!!!:maakmegek: (eerste dieselmotor ter wereld samen met Rudolf)
MAN Is ook Duits net als de meeste Skoda techniek.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
nee hoor, maar door m'n lange lijf veroordeeld tot een Scania en dat is geen straf kan ik je meedelen ;)
 

Skoda-MAN

Forumguru
Oke Corné, zowel Scania als MAN hebben als eigenaar Volkswagen. Dus toch Duits, en eh ik was niet boos hoor (beetje verdrietig)

Groet Paul
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skoda-MAN

Forumguru
Dank voor het welkom Blackokkie2 en gbbosma,
Nee van een Scania rijder hoef je niet bang te worden, meestal verstoppen ze zich een beetje achter de gordijntjes. Zou dat schaamte zijn voor hun mobiel? :D
gbbosma: waarom die ellendige lachende smilie? Omdat ik nog tot 2e week april moet wachten op mijn mooie nieuwe? :tongue: Kan ik lekker hier rondneuzen en lezen en twijfelen enz.
 

Kogamyata

Senior Member
Toch nog maar even voorstellen,

SkodaMAN = heb weel goed gevoel bij Skoda en MAN trucks is mijn lust en mijn leven en verdien daar mijn centjes als technisch trainer en rijstijl figuur voor chauffeurs

Ik sta hier als nieuw lid maar ben al vanaf 2008 hier aangemeld. In die tijd had ik een Octavia combi 2.0 automaat kompas, fijne auto. Toen ik in 2011 een nieuwe Skoda Octavia combi wilde kopen had ik geen vertrouwen in de geboden motorisering betreffende de benzine uitvoeringen. (achteraf gezien goed gegokt)

Aangezien ik ruimte voor de rolstoel van mijn vrouw nodig heb is de keuze toen gevallen op een Dacia Logan MCV, goedkoop en betrouwbaar. Nu heb een Lodgy Dci 110 Prestige. Prima probleemloze auto die ook nog eens heel goed rijd en zuinig is, werkelijk gemeten 1:21.

Aangezien ik minder zakelijk ga rijden en de mogelijke dieselpesterij van de overheid wil ik weer naar mijn oude liefde terug Skoda.

Nu, met alle kortingen en actiepakketten voor € 199,00, redelijk betaalbaar.

Waarom geen DSG, een hand bak is betrouwbaarder, 1e het niet meer doet dan de 2e of 3e nog wel.
Met een rolstoeler wil je niet langs de snelweg staan dus betrouwbaarheid boven alles

Ik ben in blijde afwachting van: (besteld vrijdag 13-02-2015, ben niet bijgelovig)begin april levering.
Skoda Octavia Combi Ambition 1.4 Businessline 6 versnelling hand
Candy white, zwart interieur
Parking contr. V+A
Rokerspakket
DAB
Driving mode ass.
Verwarmbare voorruit
Reservewiel
Bagage pakket (verstelbare bodem en netjes)
Safety pakket
Hill hold contr.
Plus Pack
Dorpellijsten zwart, spatlappen v+a, achterbumperbescherming allu.

Ik heb gekozen voor het wisselen van de 17” Teron wielen naar de 16” Ilias i.v.m. veercomfort, brandstofverbruik en veiligheid bij sterke regenval. Nieuwe banden zijn ook minder duur.
Ik heb zaterdag een set spiksplinternieuwe Ilias velgen met Conti TS850 winterbanden gekocht, nu zijn ze in de aanbieding en in oktober niet.

Groeten Paul

HallPaul,

eh... Rijdt ie ook vanzelf? Jongejongejonge! Indrukwekkende lijst! Veel succes ermee en hou 't recht.
Joop.:D:D:D
 
Bovenaan Onderaan