Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

ertromp

Forumguru
Ja je leest het goed!! Vag Can Pro / VCDS aanpassingen voor de Fabia 3!

De Fabia is nog niet op de markt maar de software is er klaar voor :D

front.jpg


FOR WORLDWIDE SHIPPING PLEASE CONTACT US.

niu.gif
VCP 3.7.2 ready for download:- improvements in ODX-Database handling (much faster loading data for BCMs MQB platform)
- improved smartcard access routines
- full support for new Skoda Fabia III (all UDS modules are covered)

New ZDC files uploaded to filemanager:

- golf7_pdc_5q0919294f_europe
- passatcc_3aa937087j_lampconfigeep - eeprom settings for EU/USA lamp configuration
- gateway_octavia_5q0907530Ax,R,S,T - PRCoder file for Octavia's gateways
- tiguan_tirepressure_3aa907273b,c,d
- golf7_driverdoor_5q0959593b,c
- eos_dcc_3c0907376a
- golf7_cameraSTGA5_5q0980653C_sw032+

... and more

as usual more features will follow, stay tuned :)
NEWS DATA: 24-09-2014



Ik zou zeggen als je een Faab 3 aanschaft en je wilt de eeuwige roem hier op het forum maak een afspraak met @Antera en/of mij en we onderwerpen je Faab aan een sessie om de mogelijkheden uit te diepen betreffende extra instellingen.

Dus schroom niet: kopen zo'n Faab en rijd gelijk naar Breda of Apeldoorn of daar ergens tussen en vele gadgets zullen je beloning zijn :D

We keep you posted!!!!



 

ertromp

Forumguru
Er zullen wellicht vele zaken zijn die net als bij de O3 op bepaalde modellen niet geactiveerd zijn zoals mogelijkheden om je DRL's te laten knipperen bij afslaan of remlichten laten knipperen bij noodstop etc etc etc etc.
Dat willen @Antera en ik natuurlijk gelijk inzichtelijk hebben voor andere geïnteresseerden.
Er zal zeker zo'n lijst opgebouwd worden als bij de O3. :D
 

Stinger

Actief lid
Zo te lezen heeft Vag Can Pro VCDS ingehaald. Ik hoop dat Ross-Tech een snel antwoord heeft voor Vag Can Pro.
 
@Antera, is er al meer duidelijk over kessy automatisch de wagen laten afsluiten bij het weglopen met de sleutel. Ik kom van Renault en heb in de 3 dagen dat ik de skoda nu heb 'm al 4 keer onafgesloten laten staan. Kan er nog niet aan wennen op de handreep te drukken bij het weglopen. Alvast bedankt voor je reactie.
 

Reload

Nieuw lid
@Antera, is er al meer duidelijk over kessy automatisch de wagen laten afsluiten bij het weglopen met de sleutel. Ik kom van Renault en heb in de 3 dagen dat ik de skoda nu heb 'm al 4 keer onafgesloten laten staan. Kan er nog niet aan wennen op de handreep te drukken bij het weglopen. Alvast bedankt voor je reactie.

Klopt ik kom ook van een Megane en herken het probleem, bij het bestellen van Kessy dacht ik dat dit gelijk zou zijn qua werking. Wat ik gelezen heb is er nog een bug(je) waardoor de tankdop en achterklep niet mee op slot gaan...
 

Antera

Donateur
Ik zie graag een Test auto verschijnen waarmee ik dan zeker weer een lijstje zal gaan maken. Ik heb al een klein lijstje waarvan ik verwacht dat ik deze op deze nieuw Fabia kan los laten. Sta nu al in de startblokken
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
@baspr nee helaas nog geen duidelijkheid hieromtrend heb nog niks kunnen vinden dat de oorzaak is van de klachten die we hiermee hebben.
 

Rene C

Forumguru
Ik denk dat 99% van de aanpassingen de lm niet interesseren omdat ze geen invloed hebben op het leasebedrag.

Chiptuning daarintegen zou weldegelijk invloed kunnen hebben op het lease bedrag (mogelijk hogere slijtage van banden, hoger verbruik, extra slijtage aan motor) waardoor ze dat over het algemeen minder tof vinden.
 

Evilcomputing

Senior Member
Mijn vorige o2 was aangepast. Zelfs hardware matig (automatisch licht stand mod) en vcds aanpassingen.
Nu mijn o3 weer gedaan. Ik heb er niets van gehoord en maak me er zeker niet druk over.
 
Bovenaan Onderaan