Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

@Antera, ik begreep dat het nu mogelijk is de Dagrijverlichting met de achterlichten te laten branden, zonder de kenteken en binnenverlichting. Bij met brandt nu ook nog de binnenverlichting en de kentekenverlichting na de aanpassingen. Ben ik welkom als ik een keer in de buurt ben? Of wellicht tijdens de voorjaarsmeeting?
 

mvneerbos

Senior Member
Heeft hij gisteren inderdaad bij me getest en werkt op de Octavia mits je led-verlichting hebt. Kenteken blijft uit en het dashboard denkt ook nog dat het overdag is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

mvneerbos

Senior Member
Bedoel inderdaad led achterverlichting. Hij had namelijk ook op een Golf7 getest zonder Led verlichting achter en dat werkte niet.
 

mvneerbos

Senior Member
Hier nog 2 duidelijkere foto's van US lights. Ben er erg blij mee, vooral bij het blauw vind ik het goed staan!

7emejasy.jpg

pa2utusa.jpg
 

Antera

Donateur
@Antera, ik begreep dat het nu mogelijk is de Dagrijverlichting met de achterlichten te laten branden, zonder de kenteken en binnenverlichting. Bij met brandt nu ook nog de binnenverlichting en de kentekenverlichting na de aanpassingen. Ben ik welkom als ik een keer in de buurt ben? Of wellicht tijdens de voorjaarsmeeting?

Ja hoor zeker welkom. Ik wil dit wel aanpassen voor je
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Ik werd verward door de avondfoto en de gedachte dat iemand misschien wel stoute dingen wilde gaan doen ;)

Maar kennelijk is het dus zo dat Met DRL en Achterlichten aan dus ook gewoon je kentekenverlichting brand... Vanavond toch eens checken...
 
Je achterlichten branden normaal niet als DRL. Dat kan @Antera dus aanzetten, maar in eerste instantie blijven je kentekenlampjes en binnenverlichting dan ook branden. Hier heeft hij nu een oplossing voor gevonden...
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Achterlichten heb ik zelf aangezet (vanavond ook maar de US lights, ziet er grappig uit), het was mij echt helemaal niet opgevallen dat de kentekenverlicht ook aan blijft staan. Niet heel handig als je het overdag toch niet kan zien. Snap hem nu ;) :D
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Trouwens.. Ook even zitten snorren door de opties om die DRL met knipperlicht te dimmen maar kennelijk zijn dat meerdere opties net zoals die US Lights die gewijzigd moeten worden. Het lijkt wel winter dus weer snel gestopt ermee om binnen een chocomelletje met Captain Ron te nuttigen. Blijft mooi spul maar Ross Tech zal hier en daar nog wel wat moeten updaten.

@Antera, weet jij toevallig een mogelijkheid om een complete extractie te doen van de aan te passen opties binnen VCDS? Super vervelend dat die kabel aangesloten moet zijn om ook maar ergens te komen, ik vrees met grote vrees.....
 
Bovenaan Onderaan