Normale Pegasus velgen of de L&K variant in antraciet

Welke Pegasus variant op de Superb Combi Business Grey

  • Normaal

    Stemmen: 17 32,7%
  • Antraciet

    Stemmen: 35 67,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52

RefleCs

Forumguru
Ik heb gisteravond aan de dealer de definitieve keuze doorgegeven voor de velgen. Het gaat de L&K variant worden.
 

Altos

Banned
Zeer goede keus!!! Volgens mij de beste keus!
(ben ff in de war, dat zijn toch die met die heel veel spaken en niet die gedraaide he?)
 

RefleCs

Forumguru
Nee het zijn de 18 inch pegasus velgen geworden dus de gedraaide velgen die ik hier eerder heb gepost in antraciet. De 19 inch Phoenix vind ik ook echt geweldig maar dat zou mijn leaseprijs nogal opdrijven en vond ik toch wat teveel van het goede.

ATTACH]

Bekijk bijlage 46735
 

RefleCs

Forumguru
Dan had de dealer dat moeten doen. Het gaat allemaal mee in het Leasebudget dus het is prima zo ;)

Ik ben echt auto liefhebber maar ik heb naast de leaser een hobby auto. Daar gaat mijn geld naartoe en de leaser geef ik minimaal prive geld aan uit.
 

RefleCs

Forumguru
De Mini Cooper uit 2007 van mijn vrouw. Daar zitten wat projectjes op aan te komen die min of meer verplichte kost zijn. En daarnaast probeer ik de auto zo origineel mogelijk te houden aangezien het een Checkmate edition is.

Daarnaast nog wat plannen.
- mogelijkheden ombouw naar Cooper S bekijken
- eventuele 6 bak i.p.v. de huidige 5 bak

Hij is al verlaagd, de navi deed het niet die doet het nu wel weer, xenon verlichging ingebouwd, bekleding grondig gereinigd.
 

Altos

Banned
Net ff gegoogled...mooie auto!
Veel plezier met de plannen voor de mini en natuurlijk de Superb.
 

sandervdw

Actief lid
Welke ingenieur is er op het idee gekomen om die velgen aan de linkse kant met de draairichting mee te zetten, en langs de rechtse kant tegen de draairichting in?
 

RefleCs

Forumguru
Sja ze produceren maar 1 velg. Let maar eens op is vaker zo. Pas bij de echt dure velgen zullen ze voor links en recht los ontwikkeld zijn.
 

Skoda-MAN

Forumguru
En omdat ze geen links en rechts produceren kan ik die ventilator velgen niet mooi vinden. Het lijkt me dat de auto op hoge snelheid naar links of rechts trekt :pieker::deuk:
 

tha a

Senior Member
sorry voor de trap omhoog in dit topic...

@RefleCs heb jij je Pegasus velgen achteraf als accessoire besteld? Ik wil nl graag deze velg voor (wellicht) de Superb (offerte voor Kodiaq werd te gek .. :troost: ) maar deze velg zie ik in NL nergens staan. In Dtsl is ie wel leverbaar als accessoire vandaar de vraag.
 

Mr_McPhisto

Actief lid
@tha a

Heb ze achteraf besteld via mijn dealer.
Dealer heeft ze zelf geregeld voor me.
Staat top! (Al zeg ik het zelf uiteraard...)
En auto is van januari
 

Bijlagen

  • IMG_5891.JPG
    IMG_5891.JPG
    127,3 KB · Weergaven: 138
  • IMG_5895.PNG
    IMG_5895.PNG
    1,7 MB · Weergaven: 116

Bart81

Forumguru
In België was de velg enkel standaard te verkrijgen op de l&k versie.
Ik denk niet dat deze apart te bestellen was.
 

SuperBeeb

Forumguru
Ik zie net dat bovenstaande Pegasus velgen tegenwoordig Turbine heten. Pegasus zijn nu 5-spaaks voor een Octavia :sterretjes:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan