Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Weten jullie of car-net wat bij navigatie van VW mogelijk is (discover pro is eigenlijk gewoon de Columbus) ook beschikbaar komt/is voor de Superb ?
 

s-line

Forumguru
Eerst door Dacia,want die is ook ruim(is voor vele heel belangrijk) maar ook Dacia wordt toch echt van de troon gestoten door de nieuwe Superb. Wel zonde hoor,want de Dacia was toch ook veel voor weinig!:pardon:
 

Odin

Senior Member
Eerst door Dacia,want die is ook ruim(is voor vele heel belangrijk) maar ook Dacia wordt toch echt van de troon gestoten door de nieuwe Superb. Wel zonde hoor,want de Dacia was toch ook veel voor weinig!ardon:
Dacia is vooral weinig voor weinig. Maar om nou in een door dronken Roemenen met afgedankte Renault onderdelen in elkaar gerommelde constructie me voort te bewegen gaat me toch echt te ver. ;)
 

EdK

Forumguru
Maar om nou in een door dronken Roemenen met afgedankte Renault onderdelen in elkaar gerommelde constructie
Ja inderdaad kun je het zo verwoorden.......

Maar kunt ook zeggen dat je een wagen hebt met onderdelen waar alle kinderziekte's nu wel uit zijn ......
Het blijven franse onderdelen die met de franse slag in elkaar zijn gezet natuurlijk.....
 

Thrar

Actief lid
Bijgevoegd een paar foto's van een Quartz grey Superb in de showroom van a-point Amsterdam. Werd daar trouwens zeer vriendelijk en goed geholpen, ook al gaf ik aan voor een leaseauto elders te gaan.
 

Bijlagen

  • DSC_0351.JPG
    DSC_0351.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 155
  • DSC_0346.JPG
    DSC_0346.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 146
  • DSC_0348.JPG
    DSC_0348.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 439
  • DSC_0349.JPG
    DSC_0349.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 144
  • DSC_0347.JPG
    DSC_0347.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 146
Quarz grey is prachtig. Was alleen bang dat je je eigen auto niet meer kan vinden op een parkeerplaats...
Lava blueblue is meest intrigerend. Op foto prachtig maar op andere modellering het echt een stuk minder fraai. Toch maar wit doen?
 

superbia

Forumguru
Ha ja ik vind Quartz grey toch wel erg fraai hoor! Daar ben ik gister ook een paar keer naar terug gelopen. Sowieso een fijne dealer, ik ben ook zeer goed en rustig geholpen :jaja:
 

superbia

Forumguru
@adriaanhubertus grappig dat je het zegt, ik heb gister met een staaltjrs van Quartz grey en Lava blue rondgelopen. In en uit de zon, binnen en buiten maar Quartz grey vond ik persoonlijk de overtuigendste kleur. Wit is ook fraai, maar wel een verplichting tot regelmatig poetsen. ;)
 

superbia

Forumguru
Weet iemand wat acc doet als je op een snelheid komt waar je eigenlijk moet schakelen? Zonder DSG is het puur om lekker op de snelweg te cruisen toch?
 

Antera

Donateur
Je moet dan zelf schakelen en als je dat snel doet neemt de Acc dat gewoon weer op.

Er komt ook een 4x4 en ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn en wanneer deze uit komt
 
Misschien is dit onderwerp al eerder behandeld maar klopt het dat bij het optie lichtpakket de strepen in de koplampen ledlampen zijn en als je dit lichtpakket niet hebt dat het dan chromen strepen zijn. Ik kan me herinneren op de RAI dat ze licht gaven en vrijdag bij de introductie bij Vallei Autogroep in Veenendaal dus niet. Kan iemand dat bevestigen?

Mijn keus is voorlopig de 1.6 TDI DSG in Business Grey met wegklapbare trekhaak, Pegasus velgen (ik probeer antraciet ..), verwarmbare voorruit, adaptive cruiscontrol en sunset...echt een prachtwagen. De zwarte stoffen bekleding is ook echt heel mooi (soort ruiten)...
 
Bovenaan Onderaan