Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

iceqbe

Nieuw lid
Aangezien ik eind 2015 ook een nieuwe (superb combi) wil bestellen heb ik de vraag aan onze dealer gesteld die ze door heeft gespeeld aan Dieteren.

"Combi 2015 wordt verwacht rond september 2015 (BE). Qua uiterlijk mag je je baseren op de Vision-C concept car die je her en der op het internet ziet passeren. Ik vind nergens foto’s van de Combi…"
 

Falcon

Donateur
Voor de mensen die eerder hun leaseauto oprijden... de LM's hebben vast nog wel een poolautootje staan hoor! :)
 

Kire

Actief lid
Als de combi eruit komt te zien als in post #48 ben ik kandidaat de volgende keer.
Nu nog 3,5 jaar en 125000km rijden :cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

jalex_h

Forumguru
September? Dat gaat hem niet worden. Een poolauto is geen optie, ik ben nogal kieskeurig en goedkoop zijn ze nooit, tenzij je er twee jaar of zo mee gaat rijden. Hopelijk wordt er de komende weken maanden meer duidelijk want in oktober moet de knoop wel doorgehakt worden.
 

andrehj

Forumguru
In de nieuwste AMS staat meer nieuws over de S3:
  • De sedan (over een hatchback wordt nergens meer gesproken) wordt op de IAA in september 2015 voorgesteld. Levering zal dan wel vanaf januari 2016 zijn.
  • Benzinemotoren 125 - 300 pk. Diesels 110 - 184 pk.
  • In de loop van 2016 komt de Combi, die ook een verschuifbare achterbank en een apart te openen achterruit krijgt.
 

CDK

Forumguru
Nee @andrehj die gaat zeker niet meer terug komen....., maar zo'n geblazen 2.0 met 300pk is natuurlijk ook een feest om mee te rijden, zeker i.c.m. een goed onderstel met een maatchip brrrr :D
 
Bovenaan Onderaan