Nieuwe aanwinst Yeti 1.4

CDK

Forumguru
wel aan de voorkant ook direct vervangen dan, gaat op dezelfde manier als @ertromp al aangegeven heeft en is prima zelf te doen.
 

EdK

Forumguru
Ergens heb ik foto;s geplaatst op dit forum en op het eu forum waar ik laat zien dat de oude logo's zijn vervangen door de nieuwe logo's
En ja de oude beginnen vaak al ruim binnen de twee jaar te verweren en ik heb zelfs een terugroep actie meegemaakt voor het achterlogo... jaja een terugroepactie.
Wel die twee oude logo's heb ik nog liggen want ik heb toen de nieuwe Yeti op de markt kwam de schuifmaat meegepakt en bij de dealer deze nieuwe logo's voor en achter eens opgemeten en ook bij die Yeti van mezelf

En wat blijkt, voor en achter zijn de nieuwe van dezelfde diameter als de oude logo's
En de oude zitten beide geplakt en heb ik met interieur gereedschap ( kunststof spatels ) losgewrikt van de wagen.
Hierna met wasbenzine de oude lijm resten verwijderd en dan kun je het oude logo gewoon er weer op plakken !
Zitten wel een 2 of 3 tal pinnentjes aan met die corresponderen met de gaten.
Aan de voorkant corresponderen de pennetjes niet met de bestaande gaten , maar door de pinnetjes met een kniptang weg te knippen past deze dan wel
Maar voor je deze plakt moet je hem wel even passen en wat buigen ( gaat makkelijk ) om de lichte bolling van de gril in het logo te verkrijgen.
Hierna is het even goed centreren, eventueel even met een merkstift een referentiepunt op logo en gril plaatsen en dan is het dus ook gewoon plakken met die hap.


En zit er nu al zo lang op dat me oude logo's al verweringsverschijnselen kregen en de nieuwe er nog als nieuw uitzien ( mits ik net me wagen heb gepoetst natuurlijk )
 

veld94

Lid
Logo door de dealer laten vervangen. Wettelijk gezien mag je er toch van uit gaan dat een dergelijk product het langer dan 2 jaar vol houd. Dealer is dit verplicht kosteloos te vervangen. Bij mij inmiddels al 2x vervangen, kosteloos! Broekhuis Emmen.
 
Bovenaan Onderaan