Achter de schermen zijn we volop bezig de meeting verder aan het plannen, ik heb Vag Techniek wat foto's gevraagd zodat ik wat een beeld kon krijgen wat waar kan gaan plaatsvinden. Betreft het terrein zelf, daar kunnen een 30-tal auto's staan, de rest kan in de straat zelf parkeren (doodlopende straat).
Mag ik aan iedereen vragen om de aanwijzingen betreft het parkeren goed op te volgen? Zodat de beschikbare ruimte goed benut wordt.
Hier alvast een paar foto's om jullie alvast een idee van de locatie te geven:
Op de eerste foto zien jullie ook een vierpalenbrug naast de rollenbankruimte, daar zouden we in geval van slecht weer de
detailing-workshop geven. Maar indien er iemand een
degelijke partytent zou willen voorzien/meebrengen? Dan kunnen we dit ook buiten verzorgen en staan we ineens uit de volle zon aangezien het toch zo een prachtige dag zal worden op 6 september
.
In tussentijd zijn er al heel veel OVB verdwenen van de lijst zoals jullie wel kunnen zien, eenieders die me dit persoonlijk heeft laten weten: bedankt
(er staan nog mensen op met OVB maar die kunnen pas eind augustus bevestigen of ze al dan niet komen, is duidelijk gecommuniceerd met mij
)
Daarnaast zoek ik nog een aantal "verantwoordelijken", mensen die me mee willen ondersteunen om de dag zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik zoek: (solliciteren via PM graag
)
1. iemand die heel de dag foto's wil nemen, het liefst met een (semi-)professioneel toestel
@nietje72 zal alvast foto's maken!
2. iemand die de rollenbank opvolgt, dus zorgen dat de volgende die moet rollen klaar staat aan de poort
@dirkkroneman en @Luuk Thijssen !
3. iemand die de A/C service-lijst wil opvolgen, (naar analogie met de rollenbank)
STARTUUR van de eigenlijke meeting:
09u00
mensen die reeds vroeger willen komen om te helpen of uit nieuwsgierigheid, uiteraard welkom! Ik zelf zal er om 08u00 ten laatste zijn!
Ik hoop dat we er met zijn allen en samen met de mensen van Vag Techniek een prachtige meeting van kunnen maken!