Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

koreaan

Forumguru
Vermogensrun:

01: @Joske (mij maakt het niet uit qua tijdstip, ik vul 1 van de gaatjes wel op)
02: @Mike (Skoda 1.8T) 13u00
03: @Antera 11u00
04: @Corné de Kluijver 09u00
05: @internetboarder 10u30
06: @Rem82sch (OVB )
07: @Pendragon 10u00
08: @Flem_nl
09: @plaza
10: @koreaan 15u30
11: @dirkkroneman 09u30
12: @Kippie-style 11u30
13: @louigi
14: @blauwkeut
15: @barrels
16: @Niels-Zwart
17: @fastpeter
18: @Dennis Nijholt

Ben benieuwd welke Skoda het meeste vermogen heeft
Die van mij gaat sowieso niet winnen, wel jammer dat ik de Skoda van Corne niet kan horen brullen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

blauwkeut

Forumguru
Heb het idee van @RogerS even tijdens mijn lunchpauze uitgewerkt (en de printer van het werk 'gebruikt' :koffie:):

IMAG0369_tn.jpg


Ga er wel pas rond 9u30-10u zijn maar ik ga ervan uit dat dan nog niet iedereen gearriveerd is?
 
Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Goeie actie @blauwkeut !!!!

Mooi is dat als mensen gewoon een actie oppakken ipv iets voorstellen en dan maar hopen dat de organisator dat er ook nog even bij doet.

Edit: Terwijl ik het opschrijf realiseer ik me dat je bovenstaande ook kan lezen als een belediging van @RogerS en/of @Sparkie , maar zo bedoel ik het absoluut niet:banghead:. Ik vind het gewoon mooi, als mensen reageren op een (goed) voorstel en dan gewoon: 1, 2, 3 actie ondernemen...:thumbsup:
 

RogerS

Forumguru
Edit: Terwijl ik het opschrijf realiseer ik me dat je bovenstaande ook kan lezen als een belediging van @RogerS en/of @Sparkie , maar zo bedoel ik het absoluut niet:banghead:. Ik vind het gewoon mooi, als mensen reageren op een (goed) voorstel en dan gewoon: 1, 2, 3 actie ondernemen...:thumbsup:

Nee hoor ik voel mij niet beledigd. Ik ben eindelijk blij dat een idee van mij wordt uitgevoerd. Als ik thuis goede ideeën heb moet ik ze ook altijd zelf uitvoeren terwijl gehoopt had dat mijn vrouw het zou doen. :deuk:

@blauwkeut: Is het mogelijk om de template op dit forum te plaatsen dan kan ik voor mijzelf alvast een kleuren uitdraai maken?
 

RogerS

Forumguru
Dank je allen voor de positieve opmerkingen :) Zo draag ik toch ook een klein beetje bij als groentje op dit forum :D

@RogerS ik heb ze voor alle deelnemers afgedrukt en neem deze zaterdag mee, maar als je wilt kan ik je wel 'jouw' pdfje doorsturen...
Dat zou ik zeer op prijs stellen. Alvast bedankt
 
Bovenaan Onderaan