Most Beautiful Car Ever

kansberg

Forumguru
In tegenstelling tot mijn eerste post in dit topic, de Speedback van Aston Martin, kloppen bij de onderstaande auto maar weinig dingen. Totaal uit proportie, lijnen die weinig spannends voorspellen en finesse is ook niet echt z'n sterke punt. Als je goed kijkt bestaat de auto voornamelijk uit donormaterialen van andere merken.

Toch heeft deze auto mijn hart sneller doen kloppen, het merk, de historie, ik heb diep respect voor de durf van de fabrikant een dergelijk voertuig in de markt te zetten. Een auto met een enorm hoog Tommy Cooper gehalte, de Bristol Blenheim Series 3. Veel Britser wordt het niet.


Bristol Belnheim 3.jpg
 

Joske

Forumguru
ik ben wel fan van deze :) :

Porsche-918-Spyder-hd-desktop-background-images.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Er zijn al diverse auto's uit mijn favorietenlijstje gepost (E-type, oude gullwing, Porsche o.a.) en de Japanners komen in mijn lijstje met topper niet voor.

Eén van mijn andere toppers:
lamborghini_miura+mod.jpg

Iets betaalbaarder:(met name de oude targa uitvoering is mijn favoriet)
Porsche-911-Targa-1980.jpg

En een andere jeugdliefde:
VW-Karmann-Ghia.jpg
 

henriz

Forumguru
@Joske
Inderdaad niet te zien. Was met mijn foto van de Rolls ook zo.

Aan ieder: Je kunt de foto zien door op het icoontje dat er voor in de plaats komt te rechts-klikken en dan openen in nieuw tabblad.
 

Joske

Forumguru
BRUUT! Dat is altijd het eerste woord dat bij me opkomt als ik een Nissan GT-R zie! Ben er persoonlijk ook wel grote fan van.. :)
 
Bovenaan Onderaan